Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP
Porozumienie o przystąpieniu Fundacji Polish Prestige Hotels (PPH) do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego zostało podpisane 6 czerwca 2018 roku w Warszawie. PPH jest pierwszą organizacją zrzeszającą hotele, która dołączyła do grona członków Izby.
Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Ireneusz Węgłowski i prezes Fundacji Polish Prestige Hotels Krzysztof Jędrocha podpisali porozumienie dotyczące współpracy między organizacjami. PPH jest pierwszą fundacją w gronie członków IGHP, która jest wiodącym na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze. Członków PPH cechuje wysoka jakość usług, tradycyjna polska gościnność oraz program wzbogacający doświadczenie pobytu, stanowiący wartość dodaną dla gości hoteli.
Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP, powiedział: „IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy. Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza, że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika. Podkreśla również, że porozumienie zawarte między organizacjami, to ważny sygnał dla rynku. Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze bardziej skutecznie na rzecz całej branży hotelarskiej.”
Krzysztof Jędrocha, prezes PPH, dodał: „Również dla Fundacji PPH niezwykle istotne jest stałe partnerstwo we współpracy z IGHP oraz wzajemne zrozumienie wyzwań, przed którymi dziś stoi branża hotelarska w Polsce. Działalność IGHP w wielu obszarach wpisuje się w cele statutowe Fundacji PPH, a zrealizowane już wspólne projekty tylko potwierdzają szansę na zbudowanie aliansu, który będzie miał znacznie większy wpływ na przyszłość branży oraz hoteli członkowskich obu organizacji. Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej strony mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli.”
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Lobbuje na rzecz rozwoju branży, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, prowadzi programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych), opracowuje opinie branżowe w interesie Członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarstwa w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).
Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 roku. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najwyższą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne – Heritage Hotels. Obecnie „Polish Prestige Hotels” jest programem marketingowym, formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club, m.in. w celu pozyskiwania gości i tym samym wzrostu sprzedaży. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli na terenie Polski.
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty