Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów amerykańskich. Prognozy przewidują jego dalszy wzrost – do 2716,76 miliarda USD w 2025 roku i 4827,68 miliarda USD w 2032 roku. Choć sektor ten nadal zdominowany jest przez turystów z Ameryki Północnej, rosnące zainteresowanie luksusową turystyką widoczne jest również w Europie, w tym w Polsce. Odpowiedzią na ten trend jest m.in. Rainbow Elite – segment luksusowych ofert „szytych na miarę”.
Polacy coraz częściej decydują się na ekskluzywne destynacje, oczekując najwyższej jakości obsługi i wyjątkowych doświadczeń. Najnowsze dane dotyczące Malediwów potwierdzają tę tendencję – Polacy znajdują się w czołówce turystów odwiedzających ten prestiżowy archipelag, słynący z luksusowych ofert. To wyraźny sygnał rosnącego nad Wisłą zainteresowania wysokobudżetowymi podróżami.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby, Rainbow stworzył segment Rainbow Elite. Jest to oferta skierowana do najbardziej wymagających podróżnych, którzy oczekują wysokiego standardu, indywidualnego podejścia i niezrównanych wrażeń. Klienci mogą liczyć na unikalne podróże, dopasowane do ich oczekiwań, z pełną personalizacją usług.
„Wprowadzając do sprzedaży ofertę „Elite”, od początku mieliśmy wizję kierunku, w jakim chcemy rozwijać ten koncept. Naturalnym krokiem stało się poszerzenie asortymentu o organizację podróży na indywidualne zamówienie, dedykowanych Klientom poszukującym wyjątkowych doświadczeń i gotowym zainwestować w najwyższy standard usług. Sygnalizowane przez rynek oraz naszą sieć sprzedaży rosnące zapotrzebowanie potwierdziło potencjał tej koncepcji. Coraz więcej osób oczekuje dostępu do nieoczywistych miejsc, z dala od masowej turystyki, jednocześnie wymagając najwyższej jakości obsługi. W takiej sytuacji kluczowe znaczenie ma współpraca z doświadczonym i zaufanym partnerem. Dynamiczny wzrost zainteresowania ofertą pokazuje, że nasza strategia rozwoju w segmencie luksusowych podróży była trafnym wyborem” – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow.
„Podróże Elite”, to nie tylko możliwość zorganizowania wypoczynku w wyjątkowych, ekskluzywnych hotelach w zasadzie w niemal każdym miejscu na świecie, ale przede wszystkim filozofia organizowania od „a” do „z” całego programu podróży – do dowolnego miejsca z najbardziej wymyślnymi atrakcjami. Mogą to być np. biznesowe wyjazdy golfowe, safari w Botswanie, obcowanie z dziką przyrodą Rwandy, czy zupełnie nietypowe podróże do wybrzeża Antarktydy, gdzie klienci faktycznie wychodzą na ląd Bieguna Południowego. Programy podróży na zamówienie komponowane są z dbałością o każdy szczegół – zawierają indywidualne transfery, opiekę przez cały czas trwania imprezy, zakwaterowanie w unikalnych hotelach i wszystkie dodatkowe życzenia Klienta. Nad realizacją na każdym etapie czuwa doświadczony zespół ekspertów.
Nieszablonowe kierunki i niezapomniane doświadczenia
Rainbow Elite otwiera drzwi do najbardziej egzotycznych zakątków świata: od safari 4×4 w dowolnym zakątku Afryki, przez luksusowe podróże pociągam, po wyprawy za oba koła podbiegunowe. W ofercie podróży Rainbow Elite znajdują się także m.in. wyprawy do Bhutanu i Nepalu – miejsc, które kuszą swoją niedostępnością i mistycyzmem, a także safari z lotami balonem nad Serengeti czy luksusowe wille z prywatnymi basenami na Malediwach. Jak podkreślają przedstawiciele Rainbow, oferta wpisuje się w zyskujący na popularności trend „quiet luxury” – luksusu pozbawionego ostentacji, skupionego na najwyższej jakości usług i harmonii z otoczeniem.
„Quiet luxury to trend skupiający się na jakości, kunszcie i dyskrecji. Jest to podejście do mody i stylu życia, które kładzie nacisk na ponadczasową elegancję i subtelność, odwracając się od krzykliwych logotypów i ostentacyjnego bogactwa. To podróże, które nie krzyczą przepychem, lecz urzekają dyskretną elegancją – od butikowych hoteli w ukrytych w dziewiczych zakątkach Sri Lanki, po prywatne wille z panoramicznymi widokami na Seszelach. Quiet luxury to przede wszystkim celebracja autentycznych doświadczeń takich jak spotkania z ekspertami w swoich dziedzinach, lokalnymi przewodnikami, biologami morskimi i możliwość obserwowania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku w kameralnym, aczkolwiek ekskluzywnym wydaniu” – komentuje Maria Wyszomirska, product manager w Rainbow.
Dla najbardziej wymagających klientów wyznających zasadę „quiet luxury” to również podróże, które redefiniują pojęcie komfortu – jak rejsy ekspedycyjne na Grenlandię i Svalbard, luksusowe glampingi na pustyni w Omanie, pobyty w imponujących pałacach maharadżów w Indiach czy wypoczynek w minimalistycznych, ekologicznych resortach, które łączą nowoczesny design z nieskazitelną naturą. To powrót do subtelności i elegancji, które wyrażają się w jakości, a nie ostentacji. Podróże te są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie luksusem świadomym, zrównoważonym i harmonijnym z otaczającym światem.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Travelplanet.pl: Wakacje z dziećmi? Najchętniej do Turcji i Tunezji z biurem podróży
Rodzinne wakacje 2025 zapowiadają się intensywnie. Coraz więcej Polaków decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty