Płatności w eSky bezpieczniejsze w Ameryce Łacińskiej
Grupa eSky będzie stosowała nowe rozwiązania zapobiegające oszustwom płatniczym w Internecie. Dostawcą oprogramowania jest polska firma Nethone.
Pierwszym rynkiem, na którym wdrożone zostaną nowe rozwiązania, jest Ameryka Łacińska, gdzie eSky działa pod marką eDestinos. Partnerstwo z Nethone, polskim dostawcą opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users), ma zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć liczbę zwrotów z kart kredytowych (chargeback).
Profilowanie użytkowników
Nethone ma doświadczenie na rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie obsługuje też inne firmy i pomaga im zapobiegać oszustwom w płatnościach online. Jak zapowiada eSky, dostarczone przez tę firmę rozwiązanie zostanie „w niedalekiej przyszłości” wdrożone również na pozostałych rynkach, na których działają serwisy należące do grupy.
System autorstwa Nethone „łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.” Użytkownicy eSky i eDestinos będą sprawdzani przez „specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone, które zbiera każdorazowo ponad 5000 punktów danych.”
Sztuczna inteligencja
Chodzi o informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Każda sesja ma być analizowana w czasie rzeczywistym, a system bezpieczeństwa ma wydawać rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją.
„Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom” – powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. „Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania” – dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników.
“Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy” – powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. „W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera” – dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com – jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty