Płatności w eSky bezpieczniejsze w Ameryce Łacińskiej
Grupa eSky będzie stosowała nowe rozwiązania zapobiegające oszustwom płatniczym w Internecie. Dostawcą oprogramowania jest polska firma Nethone.
Pierwszym rynkiem, na którym wdrożone zostaną nowe rozwiązania, jest Ameryka Łacińska, gdzie eSky działa pod marką eDestinos. Partnerstwo z Nethone, polskim dostawcą opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users), ma zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć liczbę zwrotów z kart kredytowych (chargeback).
Profilowanie użytkowników
Nethone ma doświadczenie na rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie obsługuje też inne firmy i pomaga im zapobiegać oszustwom w płatnościach online. Jak zapowiada eSky, dostarczone przez tę firmę rozwiązanie zostanie „w niedalekiej przyszłości” wdrożone również na pozostałych rynkach, na których działają serwisy należące do grupy.
System autorstwa Nethone „łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.” Użytkownicy eSky i eDestinos będą sprawdzani przez „specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone, które zbiera każdorazowo ponad 5000 punktów danych.”
Sztuczna inteligencja
Chodzi o informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Każda sesja ma być analizowana w czasie rzeczywistym, a system bezpieczeństwa ma wydawać rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją.
„Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom” – powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. „Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania” – dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników.
“Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy” – powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. „W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera” – dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com – jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Pierwszy rejs Rainbow z Katowice Airport na Margaritę
W piątek, 10 listopada chwilę po godzinie 9:00, z Katowice Airport wystartował pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Dagmara Krasińska nową Destination Commercial Director w Join UP!
Z początkiem listopada do zespołu Join Up Polska dołączyła Dagmara Krasińska, która…
0 Komentarzy1 Minuty