Pierwszy hotel pod wspólną marką Jin Jiang International oraz Radisson Hotel Group

archiwum Radisson Group

W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, obie strony określiły plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem przedstawionej strategii będzie otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Radisson Blu Hotel, Frankfurt w Niemczech jest pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych dwóch marek.

Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB i przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group, powiedział: “Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Hotele pod wspólną marką mają przed sobą świetlaną przyszłość. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu.”

Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu oraz dyrektor wykonawczy i wiceprzewodniczący komitetu wykonawczego zarządu Jin Jiang International, dodał: „Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA natomiast tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca.”

Radisson Blu Hotel, Frankfurt jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: to miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Chin w Niemczech. Obecność międzynarodowego lotniska sprawia, że wielu z nich zarówno zaczyna, jak i kończy podróż właśnie tutaj. Co więcej, żadne inne miasto nie posiada tylu połączeń bezpośrednich z Chinami, co jest szczególnie cenione przez chińskich inwestorów. Hotel został również niedawno odnowiony, jest więc to świetna okazja, aby zaprezentować obiekt chińskojęzycznym gościom.

W hotelu otwartym pod wspólną marką, goście i turyści mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu.

Nowa oferta hotelowa obejmuje wszystkie elementy idealnego pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich także zapewnią gościom miły pobyt. Mogą oni również skorzystać z dostępu do chińskich kanałów telewizyjnych lub czasopism dostępnych za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch.

Radisson Blu Hotel, Frankfurt rozszerzyło także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton. W karcie hotelowej restauracji Welcome Corner, dostępnej także w ramach Room Service, są obecne dania kuchni chińskiej, takie jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem pod hajnańsku i singapurska zupa Laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu.

Jako element prac nad otwarciem hotelu pod szyldem oby marek, na początku roku uruchomiono również program wymiany kadr. Grupa pracowników składająca się z szefów kuchni, menedżerów oraz pracowników różnych szczebli z hoteli i centrali Radisson Hotel Group spędziła trzy miesiące w Szanghaju, aby móc następnie wprowadzić prawdziwie chińskie doświadczenia do europejskich hoteli. Chiński zespół natomiast przyjechał do Europy, aby lepiej zrozumieć ducha lokalnego hotelarstwa.

W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostaną od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International Pozostałe obiekty z Grupy będą na niej dostępne do końca roku. W związku z tym Radisson Rewards i WeHotel Prime, wysokiej klasy program lojalnościowy Jin Jiang, będą ze sobą współpracować, aby przygotować specjalny plan korzyści dla uczestników obu programów.