Pierwszy hotel ibis Styles otworzy się w Sofii w 2021 roku
![Frank Reul archiwum Grupy Orbis](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2019/04/62e7adc667454a45426f1ac0cce22995.jpg)
Grupa Orbis, strategiczny partner Accor rozwija sieć hoteli w Bułgarii. Podpisana została umowa o zarządzanie pierwszym hotelem ibis Styles w Bułgarii.
Radina Stoyanova, kierownik projektu hotelowego, powiedziała: „Hotel ibis Styles Sofia City zaoferuje 116 pokoi i powita pierwszych gości w 2021 roku. W Sofii nie ma jeszcze takiego produktu hotelowego jak ibis Styles, a ze względu na wyjątkowe połączenie korzyści, takich jak nowoczesna koncepcja, zaawansowana technologia i najlepsze międzynarodowe praktyki jesteśmy przekonani, że ta marka będzie trafionym wyborem dla tej lokalizacji. Hotel ibis Styles wzbogaci standardy jakości bułgarskiego przemysłu rozrywkowego i MICE. Ta nowa inwestycja będzie wsparciem lokalnej gospodarki i stworzy nowe miejsca pracy.”
Hotel będzie się mieścić w wielofunkcyjnym kompleksie łączącym skrzydło hotelu, część biurową i zaplecze konferencyjne z salą dla ponad 300 osób.
Radina Stoyanova dodala: „ibis Styles Sofia City będzie zlokalizowany w nowej, dynamicznej części Sofii, gdzie czas jest jednym z najcenniejszych aktywów dla nowych firm – w bulwarze Tsarigradsko shose w pobliżu Sofia Tech Park, centrum handlowego i portu lotniczego Sofia oraz kilka minut od centrum miasta. To właśnie zegarki i zegary będą głównym motywem aranżacji wnętrz tego nowego hotelu.”
Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis i Accor Eastern Europe, skomentował: „Orbis, ze swoim strategicznym inwestorem Accor, jest wiodącą grupą hotelową w Europie Wschodniej. Pojawienie się w Sofii znanej międzynarodowej marki ibis Styles, oferującej innowacyjność i nowe doświadczenie hotelowe, potwierdza dynamikę naszej strategii rozwoju w Europie Południowo-Wschodniej. Jesteśmy zaszczyceni, że lokalny renomowany inwestor zdecydował się dołączyć do grupy Accor. ibis Styles to silna marka hotelowa, która znajduje się 20% powyżej swojej kategorii pod względem postrzegania marki.”
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty