PHH wprowadza program grywalizacji „Ambasador”
Polski Holding Hotelowy wprowadza nowatorskie narzędzie rozwoju pracowników. Jest to pionierski program w branży hotelowej, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji mogą zdobywać punkty oraz nagrody w zamian za określone postawy i aktywności. Spółka chce w ten sposób motywować i aktywizować pracowników, a także budować ich zaangażowania w rozwój społeczności PHH.
Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi HR w naszej spółce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, jakie dostrzegamy obecnie na rynku pracy. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego ruszamy z innowacyjnym programem „Ambasador”, który jest dedykowany dla naszych pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu chcemy motywować i aktywizować naszą załogę, a także wspierać jej zaangażowanie w rozwoju społeczności PHH – informuje Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego. – Poprzez udział w grywalizacji będziemy promować zarówno postawy propracownicze, jak i prospołeczne, bo wiemy, że dla każdego z nas niezwykle istotne jest środowisko pracy, w którym na co dzień przebywamy. W ten sposób chcemy też zaznaczyć, jak ważny wkład w budowaniu wizerunku firmy wnoszą wszyscy pracownicy, którzy poprzez podejmowanie określonych działań stają się jednocześnie ambasadorami PHH na zewnątrz.
„Ambasador” to program motywacyjny przeznaczony dla pracowników PHH. Uczestnicy grywalizacji w zamian za określone postawy i aktywności gromadzą punkty, które są wymieniane na nagrody pieniężne. Punkty można otrzymać między innymi za udział w wolontariacie społecznym lub ochotniczych służbach na przykład OSP, członkostwo w organizacjach pozarządowych o charakterze wolontariackim czy wyjątkową pomoc koleżeńską. Istnieje również możliwość zdobycia punków za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe lub profilaktykę zdrowotną na przykład szczepienie przeciw grypie, uzyskanie paszportu COVID-owego, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS.
Program ma dedykowaną stronę internetową, przez co w pełni wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne i założenia ekologii poprzez realizację zgłoszeń w formie online, bez dodatkowego zużycia papieru. Z programu można korzystać również na wszystkich urządzeniach mobilnych. Obecnie program „Ambasador” działa w formie pilotażu w spółce PHH. W przyszłości może być również wprowadzony w pozostałych spółkach należących do grupy kapitałowej PHH.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rusza rejestracja uczestników na III Galę Waszej Turystyki
Już od dziś można zarejestrować się na III edycję Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2023
Festiwal Podróżników: kto, gdzie i kiedy
Jak co roku, targom TT Warsaw towarzyszy Festiwal Podróżników. Organizatorzy zapraszają…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
Kraków i Małopolska chcą na sezon 2024 wypromować się w ZEA, Arabii Saudyjskiej i Japonii
W ostatnich dniach przedstawiciele Małopolski oraz branży turystycznej spotkali się z…
0 Komentarzy5 Minuty
26 października 2023
ZRPL: od początku 2023 obsłużono ponad 25 mln podróżnych. To wzrost o 29 proc.
Od stycznia do września 2023 w lotniskach zrzeszonych w Związku Regionalnych Portów…
0 Komentarzy3 Minuty
20 października 2023
Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2023
Exim Tours poleci z Katowic czarterem do Ras al-Chajmy. “Krótki transfer z lotniska, niskie ceny i rodzinne hotele”
Jeden samolot tygodniowo liniami Smartwings od stycznia – z Katowic ruszy czarter Eximu…
0 Komentarzy4 Minuty
12 października 2023
Zmarł Krzysztof Łopaciński
Z wielkim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci dr Krzysztofa Łopacińskiego,…
0 Komentarzy1 Minuta
18 września 2023
Lotnisko w Rzeszowie ma nowy parking. Liczba miejsc większa o połowę
W piątek 15 września 2023 otwarto nowy parking przy porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Fru.pl: bilety lotnicze w sezonie letnim droższe o 28 proc. niż rok wcześniej
W sezonie letnim 2023 średnia cena biletu lotniczego wynosiła 745 zł, czyli o 28 proc.…
0 Komentarzy5 Minuty