PHH: marka Halo w książce prof. Philipa Kotlera
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2024/05/Zdj©cie-2-Zdj©cie-1-Konferencja-InfoShare-2024.jpg)
Przedstawiciele Polskiego Holdingu Hotelowego wzięli udział w konferencji InfoShare 2024, która odbyła się w dniach 22-23 maja w Gdańsku. W trakcie tego wydarzenia miała miejsce premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera, w której jednym ze studiów przypadku jest Halo – nowa polska marka hotelowa stworzona przez PHH.
„Podstawy nowoczesnego marketingu” to publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, menedżerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, kierownika ds. marketingu oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektora pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.
„Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu. Nasza firma z dumą wspiera rozwój polskich marek i przyczynia się do promocji polskiego rynku hotelarskiego na arenie międzynarodowej” – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego w PHH.
Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją sławnego ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta, będąca praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentuje innowacyjne podejścia i sukcesy blisko czterdziestu polskich firm, w tym marki Halo.
„Halo to nowa marka hotelowa Polskiego Holdingu Hotelowego, która oferuje komfortowy wypoczynek w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach Polski. Obiekty Halo takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – mówi Anna Izdebska-Litefti, kierownik ds. marketingu w PHH.
POWIĄZANE WPISY
12 czerwca 2024
Meet The Bidder Luxury & MICE Summer Edition 2024 – 18 czerwca w MOXO Restaurant & Club w Warszawie
We wtorek 18 czerwca odbędzie się 36. edycja Meet The Bidder Smart Fairs, organizowana…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2024
Na wakacje powstaną cztery nowe miejsca do obsługi kamperów na Roztoczu
Cztery nowe miejsca obsługi kamperów na Roztoczu Wschodnim otwarte zostaną za niecały…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2024
Ruszyło połączenie LOT z Warszawy do Oradei: cztery razy w tygodniu w sezonie letnim i zimowym
3 czerwca 2024 roku wystartowało rozkładowe połączenie Polskich Linii Lotniczych LOT z…
0 Komentarzy2 Minuty
3 czerwca 2024
Trzy hotele PHH przy warszawskim Okęciu z nagrodą Tripadvisor Travelers’ Choice Award 2024
Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Hampton by…
0 Komentarzy1 Minuty
31 maja 2024
Co trzecia rodzina z eSky wyjedzie do Hiszpanii.
Na tegoroczne wakacje z dziećmi dwie trzecie polskich rodzin kupujących wczasy z eSky…
0 Komentarzy5 Minuty
17 maja 2024
Lotnisko Chopina w Warszawie: lepszy dostęp do darmowej wody w terminalu lotniska
Lotnisko Chopina w kwietniu odprawiło blisko 1,59 mln osób. Od początku drugiego kwartału…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
10 maja 2024
Turystyczna współpraca krajów Zatoki Perskiej
Ministrowie z krajów Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) omówili przyszłość podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
9 maja 2024
Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w…
0 Komentarzy2 Minuty