PHH dołącza do akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”

Hotele i obiekty należące do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, po raz kolejny biorą udział w akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. W tym roku ze specjalnych ofert turystycznych będziemy mogli skorzystać w trakcie dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada).
Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedziała: „To niezwykle ważny projekt dla promocji branży turystycznej w naszym kraju. PHH od samego początku odgrywał znaczącą rolę przy zainicjowaniu tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną. Po raz kolejny nasze hotele i obiekty włączają się w ogólnopolską kampanię „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Ma to dla nas szczególne znacznie w czasie postpandemicznym, gdy branża potrzebuje wzmocnienia, zwłaszcza poza wysokim sezonem turystycznym.”
W tym roku Akcja „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny” powraca w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty
23 marca 2023
Asiste Travel zaprasza biura podróży na cykl spotkań w pięciu polskich miastach
W spotkaniach z przedstawicielami emiratu Ras Al Khaimah, siecią hoteli Princess Hotels &…
0 Komentarzy1 Minuty
23 marca 2023
107 tras do 30 krajów w letnim rozkładzie lotów z Katowic
W niedzielę 26 marca 2023 r. w Międzynarodowym Porcie Lotniczym "Katowice" imienia…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty