Pascal Gadet nowym dyrektorem generalnym hotelu Radisson Blu Sobieski Warszawa

Pascal Gadet/fot. materiały prasowe

Pascal Gadet posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej na Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej, Europie i Azji Zachodniej. Jest obywatelem Holandii, jednak swoją karierę rozpoczął w Anglii i w Niemczech, gdzie zajmował różne stanowiska kierownicze w topowych międzynarodowych hotelach.

Kolejnym krokiem w jego karierze było stanowisko Food & Beverage Operations Manager w Le Méridien Waldorf w Londynie, a następnie Director of Food & Beverage w Ammanie w Jordanii oraz w Pune i Bombaju w Indiach w Le Méridien Hotels & Resorts. Kolejnym wyzwaniem zawodowym, jakie podjął, było stanowisko Resident Managera w edynburskim hotelu The Balmoral, należącym do Rocco Forte Hotels. W 2004 roku dołączył do Radisson Hotel Group i zajmował kierownicze stanowiska w różnych hotelach Grupy w Egipcie, Kuwejcie i Holandii, gdzie pełnił rolę Dyrektora Regionalnego na ten kraj. W 2020 roku przeniósł się do Rosji, aby zarządzać hotelami pod markami Radisson Blu i Park Inn by Radisson, jako Cluster General Manager i Dyrektor Regionalny.

W swojej karierze uruchomił wiele innowacyjnych projektów, m.in.: pierwszy minibrowar na Bliskim Wschodzie (Jordania), pierwszy autorski koncept Ayurveda spa w Egipcie (El Quseir), pierwszy lifestylowy koncept resortu all inclusive w Egipcie, a także nadzorował liczne otwarcia hoteli. Podczas swojego pobytu na Bliskim Wschodzie był również częścią zespołu rozwoju luksusowej marki Hotel Missoni.

Pascal Gadet jest absolwentem Heerlen Hotel Management College i jest zagorzałym zwolennikiem rozwoju ludzi – przeszkolił około 30 talentów na wyższe stanowiska kierownicze. Liczne nagrody i nominacje – zdobyte zarówno indywidualnie, jak i za zarządzane przez niego nieruchomości – podkreślają jego zaangażowanie i doświadczenie w branży hotelarskiej. Kilkakrotnie został wybrany Dyrektorem Generalnym Roku w Radisson Hotel Group, a hotele pod jego nadzorem były często nominowane i otrzymywały nagrody, w tym Arabian Hotel Awards i Hotel of the Year Award przyznawane przez British Hospitality Association.