Pasażerowie Polonusa mogą oceniać przewoźnika na DworzecOnline.pl z

Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl został wzbogacony o nową funkcję dostępną dla klientów posiadających konto w serwisie. Pasażerowie po zakończeniu podróży mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu. Dzięki temu tworzymy społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez portal.
Stworzony przez narodowego przewoźnika autokarowego Polonus portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością i zaufaniem wśród pasażerów. Tylko w minionym sezonie wakacyjnym posłużył on do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów na kursy oferowane przez ponad 200 polskich i zagranicznych przewoźników.
Dzięki dodanej funkcjonalności polegającej na możliwości oceny przez pasażera zakończonej podróży przewoźnik pomaga tworzyć wśród użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami.
Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takiej aspekty podróży jak: Standard pojazdu, Obsługę pasażera, Komfort podróży oraz Punktualność. Oprócz tego możliwe jest także zostawienie komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich przy wyszukiwaniu interesującego ich połączenia.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Nasz portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród podróżnych, którzy mogą korzystać z naszej bogatej oferty kursów w atrakcyjnych cenach. To dla nas duże zobowiązanie! Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i oddajemy w ich ręce nową funkcję wyrażenia opinii o swojej podróży! Dzięki temu pomagamy dokonywać mądrych decyzji zakupowych oraz budujemy sieć przewoźników o najwyższym standardzie oferowanych usług.”
www.DworzecOnline.pl
POWIĄZANE WPISY
17 listopada 2025
Ryanair przedstawia przegląd tras narciarskich na sezon 2025/26
Ryanair ogłosił przegląd tras narciarskich dostępnych z Polski w sezonie 2025/26. Celem…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Emirates uruchamiają trzeci codzienny lot między Dubajem a Nairobi
Od marca 2026 roku linie Emirates wprowadzą trzeci codzienny lot na trasie Dubaj-Nairobi,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Lotnisko Chopina: ponad 2 mln pasażerów w październiku 2025
W październiku 2025 roku Lotnisko Chopina osiągnęło rekordowy wynik – ponad 2 mln…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
PLL LOT uruchamia połączenie z Warszawy do San Francisco
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły sprzedaż biletów na nowe połączenie…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2025
Wizz Air uzyskuje certyfikację IATA SeMS na poziomie II
Wizz Air uzyskał certyfikat poziomu II w ramach programu IATA Security Management System.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Ryanair: 19,2 mln pasażerów w październiku 2025
Ryanair przewiózł w październiku 2025 roku 19,2 mln pasażerów, o 5 proc. więcej niż w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Katowice Airport z rekordowym październikiem 2025 roku
Katowice Airport zakończyło październik 2025 roku z rekordowym wynikiem ponad 642 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty










