Pasażerowie Polonusa mogą oceniać przewoźnika na DworzecOnline.pl z
Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl został wzbogacony o nową funkcję dostępną dla klientów posiadających konto w serwisie. Pasażerowie po zakończeniu podróży mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu. Dzięki temu tworzymy społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez portal.
Stworzony przez narodowego przewoźnika autokarowego Polonus portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością i zaufaniem wśród pasażerów. Tylko w minionym sezonie wakacyjnym posłużył on do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów na kursy oferowane przez ponad 200 polskich i zagranicznych przewoźników.
Dzięki dodanej funkcjonalności polegającej na możliwości oceny przez pasażera zakończonej podróży przewoźnik pomaga tworzyć wśród użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami.
Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takiej aspekty podróży jak: Standard pojazdu, Obsługę pasażera, Komfort podróży oraz Punktualność. Oprócz tego możliwe jest także zostawienie komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich przy wyszukiwaniu interesującego ich połączenia.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Nasz portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród podróżnych, którzy mogą korzystać z naszej bogatej oferty kursów w atrakcyjnych cenach. To dla nas duże zobowiązanie! Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i oddajemy w ich ręce nową funkcję wyrażenia opinii o swojej podróży! Dzięki temu pomagamy dokonywać mądrych decyzji zakupowych oraz budujemy sieć przewoźników o najwyższym standardzie oferowanych usług.”
www.DworzecOnline.pl
POWIĄZANE WPISY
13 lutego 2025
Rekordowy początek roku na Lotnisku Chopina. Ponad 1,5 mln pasażerów
Lotnisko Chopina w Warszawie rozpoczęło 2025 rok od kolejnego historycznego wyniku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 lutego 2025
Costa Cruises otwiera rezerwacje na World Cruise 2027
Costa Cruises otworzyła rezerwacje na rejs World Cruise 2027, który obejmuje najdłuższą…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lutego 2025
Pełna oferta Air Canada dostępna na platformie APG
APG, sieć przedstawicielstw linii lotniczych na świecie, posiadająca ponad 100 biur na…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Wizz Air z pierwszym samolotem Airspace
Wizz Air ogłasza otrzymanie swojego pierwszego samolotu z najnowocześniejszą konfiguracją…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Michał Fijoł ponownie prezesem PLL LOT
Rada Nadzorcza Polskich Linii Lotniczych LOT powołała nowego prezesa. Od 11 lutego 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
Rekordowy początek 2025 roku w Katowice Airport: 357 tys. pasażerów w styczniu
W styczniu w ruchu ogółem odnotowano w Katowice Airport 357 723 pasażerów, czyli o 50 202…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
FlixBus z zimową ofertą z Lublina. Ponad 110 bezpośrednich połączeń
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Ryanair wprowadza nową trasę na Maltę
Ryanair poinformowała o swoim letnim rozkładzie lotów na 2025 rok z Rzeszowa. Obejmuje on…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty