Pasażerowie Polonusa mogą oceniać przewoźnika na DworzecOnline.pl z
Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl został wzbogacony o nową funkcję dostępną dla klientów posiadających konto w serwisie. Pasażerowie po zakończeniu podróży mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu. Dzięki temu tworzymy społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez portal.
Stworzony przez narodowego przewoźnika autokarowego Polonus portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością i zaufaniem wśród pasażerów. Tylko w minionym sezonie wakacyjnym posłużył on do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów na kursy oferowane przez ponad 200 polskich i zagranicznych przewoźników.
Dzięki dodanej funkcjonalności polegającej na możliwości oceny przez pasażera zakończonej podróży przewoźnik pomaga tworzyć wśród użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami.
Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takiej aspekty podróży jak: Standard pojazdu, Obsługę pasażera, Komfort podróży oraz Punktualność. Oprócz tego możliwe jest także zostawienie komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich przy wyszukiwaniu interesującego ich połączenia.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Nasz portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród podróżnych, którzy mogą korzystać z naszej bogatej oferty kursów w atrakcyjnych cenach. To dla nas duże zobowiązanie! Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i oddajemy w ich ręce nową funkcję wyrażenia opinii o swojej podróży! Dzięki temu pomagamy dokonywać mądrych decyzji zakupowych oraz budujemy sieć przewoźników o najwyższym standardzie oferowanych usług.”
www.DworzecOnline.pl
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lutego 2023
LOT: w sezonie letnim wznowimy połączenie z Rzeszowa do Gdańska
Od 2 czerwca do 5 września 2023 roku samoloty Polskich Linii Lotniczych LOT znów zabiorą…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Zmiany w zarządzie Brussels Airlines
Peter Gerber, obecny prezes zarządu Brussels Airlines, zrezygnował wczoraj (31 stycznia)…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Air France zwiększa liczbę lotów do Chin
Linie lotnicze zapowiadają od 1 lipca wprowadzenie do rozkładu codziennych połączeń do…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Wizz Air: w 2022 przewieźliśmy rekordową liczbę pasażerów – ponad 45 mln osób
Wizz Air świętuje swój rekord, przewożąc ponad 45 milionów pasażerów w roku kalendarzowym…
0 Komentarzy3 Minuty
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
27 stycznia 2023
Nowa inwestycja Air France-KLM – cztery samoloty transportowe i trzy pasażerskie
Grupa Air France-KLM inwestuje w nowe samoloty. Proces odmładzania floty ma istotny…
0 Komentarzy3 Minuty