Pasażerowie klasy biznes i premium na pokładach LOT skorzystają z zastawy od Krosno Glass
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły partnerstwo z marką Krosno Glass, która jest znana z tworzenia wysokiej jakości wyrobów szklanych. W ramach tej współpracy, w najbliższych tygodniach szkło polskiego producenta zagości na pokładach samolotów PLL LOT w klasach Biznes i Premium Economy.
Polski przewoźnik wprowadzi na swoje pokłady szkła, które będą połączeniem nowoczesnego wzornictwa i elegancji. Nowe produkty będą miały wymiary odpowiadające szufladom wózka cateringowego, a jednocześnie będą trwałe. Dzięki współpracy z przewoźnikiem polskie wzornictwo będzie prezentowane na światowych rynkach. Na gościnnych pokładach samolotów LOT-u produkty z Krosna dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
„Współpraca Krosna Glass i Polskich Linii Lotniczych LOT, dwóch doskonale znanych polskich marek, jest wyjątkowa. Połączenie sił producenta szkła o stuletniej historii i jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie pozwoli nie tylko sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających pasażerów, ale również przyczyni się do promocji tradycji polskiego designu i rzemiosła” – podkreśla Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience.
Aby uczcić setne urodziny Krosno Glass, które przypadają w tym roku, na pokładach PLL LOT pojawi się specjalna szklanka, która wzornictwem nawiązuje do lat 20′ XX wieku – okresu powstania firmy. To nie koniec planów związanych z obchodami jubileuszu. Już wkrótce jeden z samolotów PLL LOT – Boeing 737 MAX zostanie udekorowany w nawiązaniu do urodzin marki.
„Nie kryjemy radości, że na pokładach Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się kieliszki oraz szklanki zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Krosno Glass. Miło jest patrzeć jak dwie polskie marki, cenione i kochane od pokoleń, wspierają się, a także wzajemnie promują swoją działalność. W tym roku nasza marka obchodzi 100-lecie swojego istnienia, więc współpraca z PLL LOT jest niewątpliwie pięknym prezentem urodzinowym” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, dyrektor marketingu Krosno Glass.
Lotnisko Chopina: ponad 6,5 mln podróżnych odprawionych od początku roku
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty