Pasażerowie klasy biznes i premium na pokładach LOT skorzystają z zastawy od Krosno Glass

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły partnerstwo z marką Krosno Glass, która jest znana z tworzenia wysokiej jakości wyrobów szklanych. W ramach tej współpracy, w najbliższych tygodniach szkło polskiego producenta zagości na pokładach samolotów PLL LOT w klasach Biznes i Premium Economy.
Polski przewoźnik wprowadzi na swoje pokłady szkła, które będą połączeniem nowoczesnego wzornictwa i elegancji. Nowe produkty będą miały wymiary odpowiadające szufladom wózka cateringowego, a jednocześnie będą trwałe. Dzięki współpracy z przewoźnikiem polskie wzornictwo będzie prezentowane na światowych rynkach. Na gościnnych pokładach samolotów LOT-u produkty z Krosna dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
„Współpraca Krosna Glass i Polskich Linii Lotniczych LOT, dwóch doskonale znanych polskich marek, jest wyjątkowa. Połączenie sił producenta szkła o stuletniej historii i jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie pozwoli nie tylko sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających pasażerów, ale również przyczyni się do promocji tradycji polskiego designu i rzemiosła” – podkreśla Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience.
Aby uczcić setne urodziny Krosno Glass, które przypadają w tym roku, na pokładach PLL LOT pojawi się specjalna szklanka, która wzornictwem nawiązuje do lat 20′ XX wieku – okresu powstania firmy. To nie koniec planów związanych z obchodami jubileuszu. Już wkrótce jeden z samolotów PLL LOT – Boeing 737 MAX zostanie udekorowany w nawiązaniu do urodzin marki.
„Nie kryjemy radości, że na pokładach Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się kieliszki oraz szklanki zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Krosno Glass. Miło jest patrzeć jak dwie polskie marki, cenione i kochane od pokoleń, wspierają się, a także wzajemnie promują swoją działalność. W tym roku nasza marka obchodzi 100-lecie swojego istnienia, więc współpraca z PLL LOT jest niewątpliwie pięknym prezentem urodzinowym” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, dyrektor marketingu Krosno Glass.
Lotnisko Chopina: ponad 6,5 mln podróżnych odprawionych od początku roku
POWIĄZANE WPISY
26 września 2023
Exim Tours poleci z Lublina do Hurghady
Od 6 czerwca 2024 roku do siatki połączeń z Portu Lotniczego Lublin dołączy Egipt. Loty…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2023
PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki
15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2023
Juromania 2023: święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej od 15 września
Juromania 2023 to wydarzenie, które odbędzie się po raz szósty. Od 15 do 17 września…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2023
Emirates rekrutuje załogę pokładową w Warszawie i Poznaniu
Emirates, międzynarodowe linie lotnicze, poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego…
0 Komentarzy1 Minuty
12 września 2023
Sun & Snow: w wakacje największe obłożenie w długi weekend w sierpniu
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem 2,5 tys. apartamentów w miejscowościach…
0 Komentarzy3 Minuty
8 września 2023
Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Profitroom: Polacy rezerwują wyjazdy świąteczne. Ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2022
Według danych Profitroom, firmy obsługującej rezerwacje bezpośrednie większości polskich…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Hotel Nyx partnerem zawodów “Wbiegnij na Varso Tower”. Uczestnicy pokonają biegiem 53 piętra
53 piętra, 1382 schody i 230 metrów pokonają uczestnicy biegu „Wbiegnij na Varso Tower”,…
0 Komentarzy3 Minuty
31 sierpnia 2023
Pyszne.pl: Polacy wybierają góry na zimę. Wzrost liczby zamówień do 21 proc.
Badania na podstawie zamówień z Pyszne.pl pokazują, że Polacy najchętniej wybierają góry…
0 Komentarzy2 Minuty