Pasażerowie klasy biznes i premium na pokładach LOT skorzystają z zastawy od Krosno Glass

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły partnerstwo z marką Krosno Glass, która jest znana z tworzenia wysokiej jakości wyrobów szklanych. W ramach tej współpracy, w najbliższych tygodniach szkło polskiego producenta zagości na pokładach samolotów PLL LOT w klasach Biznes i Premium Economy.
Polski przewoźnik wprowadzi na swoje pokłady szkła, które będą połączeniem nowoczesnego wzornictwa i elegancji. Nowe produkty będą miały wymiary odpowiadające szufladom wózka cateringowego, a jednocześnie będą trwałe. Dzięki współpracy z przewoźnikiem polskie wzornictwo będzie prezentowane na światowych rynkach. Na gościnnych pokładach samolotów LOT-u produkty z Krosna dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
„Współpraca Krosna Glass i Polskich Linii Lotniczych LOT, dwóch doskonale znanych polskich marek, jest wyjątkowa. Połączenie sił producenta szkła o stuletniej historii i jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie pozwoli nie tylko sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających pasażerów, ale również przyczyni się do promocji tradycji polskiego designu i rzemiosła” – podkreśla Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience.
Aby uczcić setne urodziny Krosno Glass, które przypadają w tym roku, na pokładach PLL LOT pojawi się specjalna szklanka, która wzornictwem nawiązuje do lat 20′ XX wieku – okresu powstania firmy. To nie koniec planów związanych z obchodami jubileuszu. Już wkrótce jeden z samolotów PLL LOT – Boeing 737 MAX zostanie udekorowany w nawiązaniu do urodzin marki.
„Nie kryjemy radości, że na pokładach Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się kieliszki oraz szklanki zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Krosno Glass. Miło jest patrzeć jak dwie polskie marki, cenione i kochane od pokoleń, wspierają się, a także wzajemnie promują swoją działalność. W tym roku nasza marka obchodzi 100-lecie swojego istnienia, więc współpraca z PLL LOT jest niewątpliwie pięknym prezentem urodzinowym” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, dyrektor marketingu Krosno Glass.
Lotnisko Chopina: ponad 6,5 mln podróżnych odprawionych od początku roku
POWIĄZANE WPISY
24 czerwca 2025
Ryanair ogłasza partnerstwo z DerbySoft
Ryanair ogłosił nawiązanie współpracy z firmą DerbySoft, która dołączyła do programu…
0 Komentarzy2 Minuty
24 czerwca 2025
Katar tematem spotkania branży turystycznej w Warszawie
W dniu 10 czerwca 2025 roku w restauracji Pańska 85 w Warszawie odbyło się śniadanie…
0 Komentarzy2 Minuty
24 czerwca 2025
Air France z trzema nagrodami Skytrax 2025
Podczas międzynarodowego salonu lotniczego Air Show w Paryżu odbyła się ceremonia…
0 Komentarzy2 Minuty
23 czerwca 2025
79 proc. Polaków ubezpiecza się przed wyjazdem za granicę
Polacy dbają o swoje bezpieczeństwo na wakacjach i coraz bardziej świadomie podchodzą do…
0 Komentarzy5 Minuty
23 czerwca 2025
39. edycja Meet the Bidder za nami
11 czerwca 2025 roku Fabryka Norblina w Warszawie zamieniła się w międzynarodowe centrum…
0 Komentarzy2 Minuty
23 czerwca 2025
Poznań światową stolicą urban sketchingu. XIII Sympozjum po raz pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej
Urban sketching to szkicowanie z natury w przestrzeni miejskiej. W dniach 20–23 sierpnia…
0 Komentarzy1 Minuty
23 czerwca 2025
Nowe miejsce na sportowej mapie Warszawy. Sporteum Power Padel otwarte
Sporteum Power Padel to nowa inwestycja powstała z inicjatywy Olgi Krzemińskiej,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
17 czerwca 2025
Kiwi.com: nadchodzący długi weekend nie jest nieoficjalnym początkiem wakacji. Podróżujący stawiają na krótkie wypady
Długi weekend Bożego Ciała, drugi pod względem popularności po majówce, to dla wielu osób…
0 Komentarzy1 Minuty