Partnerzy Coral Travel Poland bawili się na Summer Fest 2024

W dniach 15–16 czerwca Coral Travel Poland, jak co roku, zaprosił swoich partnerów na Summer Fest 2024 do podwarszawskiej Jachranki. W wydarzeniu udział wzięło blisko 300 przedstawicieli związanych z biurem agencji z całej Polski oraz 55 partnerów hotelowych.
Summer Fest to cykliczna impreza Coral Travel Poland, która łączy w sobie elementy letniego pikniku z targami turystycznymi. W tym roku touroperator zaprosił do udziału 55 kluczowych hoteli z siedmiu krajów: Turcji, Egiptu, Tunezji, Grecji, Cypru, Bułgarii i Hiszpanii oraz blisko 300 agencji sprzedaży z całej Polski. Impreza, która odbyła się w Yacht Clubie Hotelu Warszawa w Jachrance, była okazją do bezpośrednich spotkań i rozmów podmiotów szczególnie istotnych w procesie dystrybucji oferty – sieci sprzedaży z najlepiej sprzedającymi się hotelami.
Nowości w ofercie Coral Travel
Podczas oficjalnej gali Summer Fest 2024 touroperator zaprezentował nowości w ofercie, w tym nowe kierunki: Cypr i Teneryfę oraz koncepty produktowe na lato 2024: „Coral Family Club” oraz „Elite Service. Zapowiedziano też ofertę na zimę 2024/25, m.in. nowe kierunki z dynamicznym pakietowaniem: Kubę, Malediwy, Sri Lankę, Meksyk, Mauritius, Seszele, Indonezję i nowość – Zanzibar.
„Podążamy w kierunku dywersyfikacji naszej działalności i krok po kroku stajemy się operatorem, w ofercie którego nasi klienci i agencje znajdują różne kierunki i koncepcje produktów. Mamy bardzo silną pozycję w Coral Travel Group i jesteśmy w stanie otworzyć znacznie więcej kierunków. Wolimy jednak działać spokojnie, ale pewnie, uwzględniając dynamikę rynku i nasze możliwości” – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland. „25-letni staż na polskim rynku, stabilna i profesjonalna struktura organizacyjna to dowody naszego sukcesu. Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie i są ekspertami w swoich dziedzinach. Silnym punktem Coral Travel Poland jest także profesjonalna obsługa naszych agencji sprzedaży i klientów. To bardzo ważne elementy naszego sukcesu” – dodaje Erdem.

W trakcie wydarzenia touroperator podzielił się wynikami badań satysfakcji klientów, gdzie jedną z najwyższych ocen – 4,8 punktów na 5, otrzymała ,,obsługa sprzedaży’’. To pochwała dla całej sieci sprzedaży i biur podróży współpracujących z touroperatorem.
„Zawsze wierzyliśmy w profesjonalizm biur podróży, a ci, z którymi współpracujemy, są ekspertami w swojej branży. Od początku naszej działalności zadowolenie klienta było dla nas jednym z najważniejszych elementów. Naszym celem biznesowym jest zapewnienie naszym klientom udanych wakacji. Chcemy, by postrzegali nas jako zaufanego, godnego polecenia organizatora wyjazdów, żeby tak samo dobre zdanie mieli o naszych agencjach sprzedaży, żeby nadal powiększało się grono zadowolonych, wiernych klientów. W naszym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym w pierwszej połowie 2024 roku wskaźnik rekomendacji dla Coral Travel wynosi prawie 90%. To dowód, że w poziomie satysfakcji klientów osiągnęliśmy swój cel.
Zwieńczeniem Summer Fest był koncert Katarzyny Cerekwickiej, której eleganckie i ciepłe podejście do gości idealnie współgrało z charakterem Coral Travel Poland – firmie zawsze otwartej na relacje z partnerami biznesowymi.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Exim Tours rozpoczął sprzedaż sezonu zima 2025/2026
Exim Tours rozpoczął sprzedaż oferty zimowej na sezon 2025/2026. W programie znalazły się…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Rainbow wchodzi na rynek rumuński i przejmuje 70 proc. udziałów w Paralela 45
Rainbow Tours ogłasza strategiczne przejęcie 70 proc. udziałów w rumuńskim biurze podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Rainbow prezentuje ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 2025/2026
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty 20 programów rejsowych na sezon zima 2025/2026.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty