Pandemia zmieniła rynek krajowy. Klienci wybierają wycieczki w mniej oczywiste miejsca [PODCAST #25]

W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, wzrosła popularność wycieczek krajowych do mniej ikonicznych miejsc, np. do Polski wschodniej. Klienci wybierają nasze imprezy, bo dajemy im jako organizator turystyki, gwarancję bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Cieszę się, że inni wielcy touroperatorzy dodali do swoich ofert Polskę, bo to spowodowało jeszcze większe zainteresowanie wyjazdami krajowymi -– mówi w rozmowie z redakcją WaszaTurystyka.pl, Sebastian Nasiłowski, prezes biura Tourist Polska.

Wciąż na rynku jest możliwość podpisania umów z obiektami noclegowymi. Tych ostatnich współpracujących z systemami rezerwacyjnymi jest ok 9 tysięcy, nasz portal Lulubeds.pl współpracuje na razie z ponad 2200.

Nasz klient na ogół nie korzysta z bonu turystycznego, przeważnie już odchował dzieci i jeździ na imprezy bez nich, tak więc na bonie nie skorzystaliśmy.

Praktycznie nie ma w Polsce trasy wycieczki, której nie mielibyśmy opracowanej. Przy tworzeniu produktów turystycznych ROT, LOT-y powinny współpracować z branża turystyczną, bo to ona będzie je sprzedawać.

RSS https://feeds.acast.com/public/shows/6061d42357ed335bef3b2883

Spotify https://open.spotify.com/show/3kJhLEovsVHpwwrLJ6vG0v

Patreon: https://www.patreon.com/waszaturystyka

Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5hY2FzdC5jb20vcHVibGljL3Nob3dzLzYwNjFkNDIzNTdlZDMzNWJlZjNiMjg4Mw

Apple Podcasts: https://apple.co/31LUJ5A

Stitcher: https://www.stitcher.com/show/waszaturystykapl-podcast