Otwarcie butikowego hotelu w Paryżu z twórczością polskich artystów

Nowo otwarty butikowy hotel Alberte w Paryżu prezentujący prace polskich artystów zlokalizowany jest w historycznej siódmej dzielnicy. Obiekt został zaprojektowany przez warszawską pracownię architektoniczną Tremend.
Wnętrza czterogwiazdkowego hotelu Alberte zostały zaprojektowane w stylu modern classic, łączą klasykę z elementami współczesności. Obiekt oferuje 23 pokoje, w tym apartamenty oraz przestrzenie wspólne utrzymane w ciepłej kolorystyce. Przy projektowaniu hotelu szczególny nacisk położono na zachowanie oryginalnych elementów wystroju oraz stworzenie kameralnej atmosfery dla gości.
„Tłem dla nowego wystroju jest odkryty, autentyczny surowy kamień w kolorze piaskowym, który znajduje się na ścianach. Chcieliśmy zachować jak najwięcej oryginalnych elementów wystroju. Udało się uratować zabytkowe drzwi i balustrady, dzięki temu czuć tu ducha historii. Wykorzystaliśmy także nasze ekologiczne podejście do projektów i recyklingu” – mówi Magdalena Federowicz – Boule, prezes zarządu Tremend.
Polska sztuka w paryskim stylu
Projektanci z pracowni Tremend kontynuując współpracę z Galerią MAG, tworzą połączenie designu i sztuki w hotelach. W najnowszym projekcie, artystka Magdalena Głodek stworzyła personalizowaną kolekcję sztuki #Originalberte, która zdobi ściany nowego butikowego hotelu. Inspiracją były międzypokoleniowe relacje oraz produkcja wysokogatunkowego koniaku, co znalazło odzwierciedlenie w obrazach nawiązujących do natury i krajobrazów winnic.
Dodatkowo galeria Your Art Maison również wzbogaciła projekt hotelu Alberte w Paryżu o elementy artystyczne. Specjalizująca się w doradztwie artystycznym dla inwestorów, architektów i deweloperów galeria przyciąga uwagę zarówno polskimi, jak i zagranicznymi artystami oraz designerami. Współpraca z art director’em Piotrem Tarasiukiem zaowocowała stworzeniem kilkunastu zestawów grafik, które ozdabiają pokoje butikowego hotelu. Wyróżniają się linearnością, organicznymi kształtami i łagodnymi barwami z drobnym akcentem kolorystycznym.
POWIĄZANE WPISY
29 września 2023
Accor: inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej. Do sieci dołączą kolejne obiekty, w planach również renowacje
Grupa Accor kontynuuje rozwój swojego portfolio marek midscale i economy w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
28 września 2023
Sun & Snow z nowym systemem ogrzewania. Zredukuje do 40 proc. kosztów
Sun & Snow, rozpoczął wdrażanie zdalnego sterowania ogrzewaniem w zarządzanych przez…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2023
PHH uhonorowany międzynarodową nagrodą za program Ambasador
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał brązową nagrodę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
B&B Hotels planuje nowe inwestycje przy centrach handlowych
Sieć B&B Hotels, planuje ekspansję na polskim rynku, koncentrując się na projektach typu…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Raport Nocowanie.pl: zagraniczni turyści doceniają wakacje w Polsce. Jedna piąta obiektów widzi, że przyjeżdża ich więcej
Umiarkowane ceny, czystość, dobra lokalizacja, sprzyjająca wypoczynkowi, smaczna kuchnia…
0 Komentarzy3 Minuty
14 września 2023
IGHP: sierpień poprawił wyniki wakacji w hotelach wypoczynkowych
Większość hotelarzy dobrze ocenia miniony sezon wakacyjny – wynika z najnowszej ankiety…
0 Komentarzy7 Minuty
12 września 2023
Noclegowo.pl: Polacy zwiększyli budżet na wakacje 2023. Gdańsk i Zakopane najpopularniejszymi celami wyjazdów
Sezon wakacyjny 2023 dobiegł końca. Tegoroczne lato pokazało, że Polacy w większości…
0 Komentarzy3 Minuty
12 września 2023
Sun & Snow: w wakacje największe obłożenie w długi weekend w sierpniu
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem 2,5 tys. apartamentów w miejscowościach…
0 Komentarzy3 Minuty
11 września 2023
Nocowanie.pl: wzrasta liczba wrześniowych rezerwacji. Polacy nie rezygnują z wyjazdów
Wrzesień to czas, kiedy większość z nas kojarzy ze szkołą, pracą i początkiem jesieni.…
0 Komentarzy2 Minuty