Otwarcie butikowego hotelu w Paryżu z twórczością polskich artystów
Nowo otwarty butikowy hotel Alberte w Paryżu prezentujący prace polskich artystów zlokalizowany jest w historycznej siódmej dzielnicy. Obiekt został zaprojektowany przez warszawską pracownię architektoniczną Tremend.
Wnętrza czterogwiazdkowego hotelu Alberte zostały zaprojektowane w stylu modern classic, łączą klasykę z elementami współczesności. Obiekt oferuje 23 pokoje, w tym apartamenty oraz przestrzenie wspólne utrzymane w ciepłej kolorystyce. Przy projektowaniu hotelu szczególny nacisk położono na zachowanie oryginalnych elementów wystroju oraz stworzenie kameralnej atmosfery dla gości.
„Tłem dla nowego wystroju jest odkryty, autentyczny surowy kamień w kolorze piaskowym, który znajduje się na ścianach. Chcieliśmy zachować jak najwięcej oryginalnych elementów wystroju. Udało się uratować zabytkowe drzwi i balustrady, dzięki temu czuć tu ducha historii. Wykorzystaliśmy także nasze ekologiczne podejście do projektów i recyklingu” – mówi Magdalena Federowicz – Boule, prezes zarządu Tremend.
Polska sztuka w paryskim stylu
Projektanci z pracowni Tremend kontynuując współpracę z Galerią MAG, tworzą połączenie designu i sztuki w hotelach. W najnowszym projekcie, artystka Magdalena Głodek stworzyła personalizowaną kolekcję sztuki #Originalberte, która zdobi ściany nowego butikowego hotelu. Inspiracją były międzypokoleniowe relacje oraz produkcja wysokogatunkowego koniaku, co znalazło odzwierciedlenie w obrazach nawiązujących do natury i krajobrazów winnic.
Dodatkowo galeria Your Art Maison również wzbogaciła projekt hotelu Alberte w Paryżu o elementy artystyczne. Specjalizująca się w doradztwie artystycznym dla inwestorów, architektów i deweloperów galeria przyciąga uwagę zarówno polskimi, jak i zagranicznymi artystami oraz designerami. Współpraca z art director’em Piotrem Tarasiukiem zaowocowała stworzeniem kilkunastu zestawów grafik, które ozdabiają pokoje butikowego hotelu. Wyróżniają się linearnością, organicznymi kształtami i łagodnymi barwami z drobnym akcentem kolorystycznym.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty