Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl

Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele zarządu spółki.
Multiagent rozpoczął działalność w 1999 roku, początkowo na rynku e-commerce, 12 lat później, w 2011 roku uruchomił koncept stacjonarnych salonów franczyzowych. Pierwszy został otwarty w Przemyślu. Dziś spółka ogłasza otwarcie 300. salonu pod swoją marką.
„Oferta z wylotami z lotnisk lokalnych z każdym rokiem jest coraz szersza, a jak wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie Wakacje.pl, Polacy chętnie korzystają z tych opcji. Chętnie też zasięgają porady w biurze znajdującym się w okolicy ich miejsca zamieszkania. Naszym celem jako lidera rynku, jest być blisko klientów, dlatego jesteśmy otwarci na kolejne współprace franczyzowe” – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
„Franczyzobiorcy Wakacje.pl doceniają przede wszystkim rozpoznawalność naszej marki na rynku. Niemniej istotne są wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa” – dodaje Wioletta Zarzycka.
Jak tłumaczy dyrektor, każdego dnia tysiące osób odwiedza portal Wakacje.pl i przegląda oferty.
„Obserwowany na rynku efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), polegający na poszukiwaniu informacji o produkcie w internecie, a następnie zakupie w sklepie stacjonarnym, niewątpliwie pomaga naszym franczyzobiorcom, którzy w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów. Z naszej strony łatwo dowiedzą się, gdzie najbliżej ich miejsca zamieszkania znajduje się salon Wakacje.pl” – tłumaczy Wioletta Zarzycka.
Zaangażowanie i dostępność sieci franczyzowej
W dobie pędzącej cyfryzacji, szybkiego życia i braku czasu wydawałoby się, że sprzedaż stacjonarna może cieszyć się mniejszą popularnością niż internetowa. W przypadku Wakacje.pl wszystkie kanały dystrybucji funkcjonują na równie wysokim poziomie.
„Klienci chcą wybrać, gdzie zakupią wycieczkę, a my dajemy im taką możliwość. Osoby preferujące bezpośredni kontakt z doradcą wybierają salony stacjonarne, inni kupują w pełni samodzielnie w sklepie internetowym, a jeszcze inni przez call center. Wybór wymarzonych wakacji z gąszcza ofert nie jest łatwym zadaniem, a dla wielu profesjonalne wsparcie wykwalifikowanego doradcy w biurze stacjonarnym jest nieocenione. To sprawia, że sprzedaż w kanale tradycyjnym nadal nie tylko się sprawdza, ale i dynamicznie rozwija” – mówi Wioletta Zarzycka.
Partnerzy multiagenta na współpracy korzystają na kilka sposobów: otrzymują gotowy scenariusz na sprawdzony model działania, wytyczne dotyczące standardów – od wyglądu salonu, przez sposób obsługi aż po procedury biznesowe, dostęp do oferty czy szeroki zakres szkoleń produktowych i sprzedażowych.
Franczyzobiorcami mogą zostać zarówno przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność w turystyce, jak i ci związani z nią od lat. Ci ostatni skorzystają ze wsparcia finansowego sięgającego nawet jednej trzeciej inwestycji. Wszyscy mogą liczyć na szkolenia w różnych obszarach, dzięki czemu mogą poprawiać jakość świadczonych usług.
O tym, dlaczego warto przystąpić do sieci franczyzowej Wakacje.pl opowiada właścicielka 300. salonu sprzedaży multiagenta – Justyna Dudziak.
„Do tej pory działałam w zupełnie innej branży, ale chciałam sprawdzić się w nowym obszarze biznesowym i zdywersyfikować swoje przychody. Działalność w branży turystycznej w moim przypadku, jest połączeniem pracy z pasją”.
I kontynuuje:
„Marka Wakacje.pl to przede wszystkim rozpoznawalność, ale i wysoka jakość standardów obsługi klienta. Właśnie to brałam pod uwagę, podejmując decyzję o wyborze franczyzodawcy. Zależało mi, żeby klient, wchodząc do mojego salonu, pozostał w nim ze względu na świetną obsługę oraz szeroki wachlarz oferowanych usług. Dużą zaletą jest również to, że Wakacje.pl przez cały czas prowadzą ogólnopolskie działania marketingowe, co przekłada się na pozyskiwanie kolejnych klientów. Dzięki współpracy mam też dostęp do specjalistycznej wiedzy i wypracowywanych przez lata standardów sprzedażowych, z czego mogę korzystać w codziennej pracy. Co dla mnie równie ważne, Wakacje.pl to grupa pełnych pasji ludzi ze wspólnym hobby, jakim są podróże” – dodaje Justyna Dudziak.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Rainbow prezentuje ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 2025/2026
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty 20 programów rejsowych na sezon zima 2025/2026.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
eSky.pl: Ceny rodzinnych wakacji za granicą w 2025
Wakacyjny wypoczynek z dziećmi za granicą nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Jak…
0 Komentarzy5 Minuty
8 maja 2025
Ecco Travel zaprasza agentów na study tour do Nepalu
We wrześniu 2025 roku Ecco Travel zorganizuje study tour dla agentów, którego program…
0 Komentarzy2 Minuty
5 maja 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025. Nowoczesne autokary i…
0 Komentarzy1 Minuta
2 maja 2025
Austriackie warsztaty w Warszawie
24 kwietnia br. Austria Info zorganizowała warsztaty dla biur podróży. Austriackie…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Anex Tour nagradza najlepszych agentów
Anex Tour uhonorował swoich najlepszych agentów w Belek. Na ten rok celem jest 550 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Rainbow wprowadza do oferty rejs łączący Islandię i Grenlandię
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty trzynastodniowy rejs łączący wizytę na Islandii…
0 Komentarzy1 Minuty