Osiem nowych filmów promujących w Holandii turystykę aktywną polskich regionów
Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie przygotował, we współpracy z regionami, osiem spotów promujących turystykę aktywną w Polsce. Filmy są przeznaczone do kampanii w mediach społecznościowych na rynku niderlandzkim.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie wyprodukował osiem spotów m.in. promujących polskie regiony, które uczestniczyły w 19. edycji tej prestiżowej imprezy.
Podczas targów, w których Polska była krajem partnerskim, promowały się województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie oraz zachodniopomorskie. Każdemu z tych regionów poświęcono osobny spot, natomiast jeden z filmów dotyczy turystyki aktywnej w całym kraju.
„Chcemy wykorzystać spoty nie tylko w naszych mediach społecznościowych, ale również dotrzeć do potencjalnego odbiorcy za pomocą płatnych kampanii. Mamy nadzieję, że będą one także wykorzystywane w promocji przez naszych regionalnych partnerów” – mówi Dominika Szulc, dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli.
„Przygotowany materiał to dynamiczna reklama szerokiej oferty aktywności sportowych, jakim możemy się oddać podczas wypoczynku np. w przepięknym regionie Warmii i Mazur” – uważa Małgorzata Wasilenko, dyrektor Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli.
Krótkie, ok. 20 i 30-sekundowe produkcje, zostały przygotowane w pionie, aby mogły być wykorzystywane w popularnym obecnie formacie reels (Instagram), shorts (YouTube) czy stories (Facebook).
„Wyświetlanie spotów na przestrzeni całego roku pozwoli na utrwalenie wizerunku promocyjnego regionów, które wzięły udział w targach Fiets en Wandelbeurs” – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT Amsterdam, która koordynowała produkcję filmów. W jej ocenie dzięki użyciu formatu reels będzie można dotrzeć z przekazem do grona młodszych odbiorców i zainspirować ich do odkrywania piękna polskiej przyrody oraz tras rowerowych i wędrownych.
Kampania będzie prowadzona od kwietnia br. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz TikToku.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty