OSAT – zmienimy polską turystykę
Agenci zrzeszeni w Ogólnopolskim Stowarzyszeniu Agentów Turystycznych są siłą, która może decydować o losach poszczególnych touroperatorów.
25 listopada 2015 roku w hotelu Pan Tadeusz w Serocku odbyło się
Walne Zebranie Członków Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych.
Najważniejszym punktem okazała się analiza siły sprzedażowej organizacji w branży. Na podstawie ankiet wypełnionych przez naszych członków okazało się, że nie bez powodu OSAT już teraz uważany jest za najważniejszą i najsilniejszą organizację agentów w Polsce. Według zebranych danych okazało się, że nawet wśród pierwszej dziesiątki największych touroperatorów w Polsce nie brakuje takich, którym członkowie OSAT generują po 10 – 20 proc. rocznych przychodów
Prezes OSAT, Artur Grocholski skomentował: “Wyniki jasno pokazują, że z organizacji, która jeszcze kilka lat temu skupiała kilkunastu członków, OSAT stał się potężną siłą mogącą nawet decydować o losach poszczególnych touroperatorów.”
Ponadto, podczas Zebrania zarząd OSAT przedstawił i skomentował sprawozdania finansowe z poprzedniego roku i uchwałą WZC otrzymał absolutorium.
Kolejnym punktem była prezentacja partnerów OSAT, między innymi Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, które specjalnie z Brokerem Mentor przygotowało dla Członków OSAT produkt ubezpieczeniowy, który jest w stanie chronić agentów przed konsekwencjami ich błędów. To pierwszy taki produkt w Polsce i oferta jest na razie dedykowana tylko i wyłącznie członkom OSAT.
Prezes OSAT, Artur Grocholski powiedział: “Jeśli mogę podzielić się z jedną refleksją to chciałbym przekazać, że nasze walne naprawdę zostało bardzo dobrze odebrane przez obecnych na nim członków. Sporo osób przyjechało na spotkanie raczej z niezbyt przychylnym nastawieniem a wyjechało z niego naprawdę z wiarą w naszą organizację. Na targach TT Warsaw, nasze Walne omawiane i komentowane było chyba na wszystkich stoiskach. Jasne jest, że jeśli zepniemy się i wprowadzimy wszystko, co ustaliliśmy na WZC to naprawdę OSAT stoi przed wielką szansą zmiany polskiej turystyki. Ludzie są bardzo naładowani i zmotywowani do działania. Jest moc. Działajmy.”
Partnerami strategicznymi były hotele sieci Otium i Xanadu oraz Towarzystwo Ubezpieczeń wzajemnych i broker ubezpieczeniowy Mentor i jeden z naszych
członków BP Agat
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty