Olsztyn dołączył do kampanii #CityWillWait
24 kwietnia Olsztyn dołączył do wspólnej kampanii promocyjnej miast pn. #CityWillWait – obok Gdańska, Łodzi, Warszawy, Poznania, Lublina i Torunia.
Krzysztof Otoliński, dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna, powiedział: “Główne cele kampanii to podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców naszych portali turystycznych w czasie kwarantanny i po wygaśnięciu epidemii, a także otwarcie na nowych odbiorców spoza kręgu naszych dotychczasowych grup docelowych oraz promowanie naszych portali. A wszystko to pod jednym szyldem #CityWillWait.
Komunikację między miastami rozpoczął Gdańsk. Potem do kampanii systematycznie przyłączały się kolejne miasta partnerskie. Celem jest przeprowadzenie akcji „zaczepiania i wywoływania” miast poprzez żartobliwe zaczepki i oznaczenia profilów firmowych na Facebooku. Dziś, 28 kwietnia, w ten sposób Olsztyn zaprosił do akcji Kielce.
https://www.facebook.com/mit.olsztyn
A oto link do filmu nt. akcji:
https://www.youtube.com/watch v=zwo2D3hUz4E&feature=youtu.be&fbclid=IwAR18COASgswVsbRbuHlCKLEPiA8iDSUX3wH1RV1wLIlktWqvBSEqTumjHgk
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PLL LOT rozpoczęły nabór do kolejnej edycji programu stażowego
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają studentów i absolwentów uczelni wyższych do…
0 Komentarzy3 Minuty