Inauguracja działań ZOPOT w Pradze. Polska będzie promowana wśród Czechów i Słowacji
We wtorek 21 marca 2023 roku w sali balowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Pradze 60 czeskich touroperatorów oraz dziennikarzy wzięło udział w inauguracji polskiego „Roadshow 2023“ oraz prezentacji biura ZOPOT, odpowiedzialnego za promocję Polski w Czechach i na Słowacji.
Program „Roadshow“ obejmuje promocję różnorodnej oferty polskich regionów, w tym lokalnej gastronomii, przedstawienie oferty PLL LOT oraz ich partnerów, a także prezentację nowo powstałego praskiego biura Polskiej Organizacji Turystycznej obejmującego swoją działalnością Czechy i Słowację. Kolejne spotkania dla profesjonalistów z branży turystycznej odbędą się w w Brnie, Ostrawie oraz w Bratysławie i Koszycach.
„W czasie, gdy Polska z wielu powodów staje się jednym z najciekawszych kierunków dla czeskich i słowackich turystów, z przyjemnością wspieramy tego typu spotkania, dla których drzwi naszej Ambasady zawsze będą otwarte” – powiedział Mateusz Gniazdowski, Ambasador RP w Pradze.
„Po pandemii przeżywamy prawdziwy boom w ruchu lotniczym do Polski, ale także do innych krajów obsługiwanych przez LOT. Aktualnie wykonujemy 32 loty tygodniowo z Pragi i pięć lotów z Ostrawy do Warszawy, a także do innych miejsc w Polsce, Europie, Azji i Ameryce Północnej. Ostatnie bezprecedensowe zwycięstwo Warszawy w prestiżowym głosowaniu “Best European Destination” świadczy o tym, że stolica Polski jest nie tylko destynacją biznesową, ale staje się także miejscem atrakcyjnym turystycznie” – dodała Jolanta Grala-Bednárčik, dyrektor PLL LOT.
Polska Organizacja Turystyczna otworzyła swoje praskie biuro trzy miesiące temu.
„Wiemy, o co pytają czescy i słowaccy turyści w Polsce, dlatego do końca roku przygotowujemy kilka kampanii, które będą starały się na te pytania jak najlepiej odpowiedzieć. Czy to o popularne miejsca i hotele SPA i wellness w polskich górach, informacje o ciekawych miejscach w drodze nad Bałtyk i nadmorskich kurortach, czy pyszna i bardzo różnorodna polska regionalna gastronomia” – mówi Pavel Trojan, dyrektor biura POT.
Podczas wydarzenie swoją ofertę promują nie tylko tradycyjnie aktywne w Czechach regiony przygraniczne jak Dolny Śląsk, Opolszczyzna, Śląsk oraz Małopolska, lecz także Wielkopolska, Warszawa, Pomorze i Pomorze Zachodnie.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lipca 2024
Rekordowa frekwencja na Zamku Książ. 220 tys. gości w pierwszym półroczu 2024
Zamek Książ przyciągnął rekordową liczbę 220 tys. turystów w pierwszej połowie 2024 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty