Odbyła się XII edycja THINK MICE Mashup Meetings
fot. materiały prasowe
29 września w Fabryce Norblina w Warszawie odbyła się XII edycja spotkania z cyklu THINK MICE Mashup Meetings. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży MICE – przedstawicieli korporacji, agencji, destynacji oraz obiektów.
Celem spotkania była analiza aktualnej kondycji rynku spotkań, identyfikacja dominujących trendów oraz określenie kierunków rozwoju branży w nadchodzących latach.
„Mashup Meetings od lat tworzy przestrzeń do rozmów o najważniejszych branżowych wyzwaniach. Tegoroczna edycja pokazała, że stoimy w obliczu redefinicji modeli działania, ale jednocześnie mamy ogromny potencjał, by wspólnie budować „fabrykę przyszłości” MICE. Nieprzypadkowo spotkaliśmy się w Fabryce Norblina – miejscu niegdyś przemysłowym, a dziś tętniącym kulturą i eventami. To doskonale obrazuje drogę naszej branży: dawniej spotkania były głównie logistyką, dziś to przestrzeń idei, wartości i innowacji. Serdecznie dziękuję naszym Partnerom, Panelistkom, Panelistom i Moderatorce za wkład w to wydarzenie. To Wasza zasługa, że Mashup ma tak wieka siłę i znaczenie dla całego środowiska” – powiedziała Anna Łukasik, CEO i wydawczyni THINK MICE.
Centralnym punktem programu była debata w KinoGramie, prowadzona przez Edytę Drożdż. Rozmowa skupiła się na najważniejszych wyzwaniach dla branży, w tym rosnącej roli sztucznej inteligencji, wdrażaniu zasad ESG, znaczeniu wellbeing, zmianach pokoleniowych i nowych oczekiwaniach klientów, a także na utrzymaniu konkurencyjności Polski w ujęciu międzynarodowym. Po części merytorycznej uczestnicy spotkali się na uroczystej kolacji networkingowej w sali Gimlet.
XII edycję objęło honorowym patronatem Ministerstwo Sportu i Turystyki. Partnerami wydarzenia byli: Event Hall / Fabryka Norblina (Partner Venue), Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Mazovia Convention Bureau, Poland Convention Bureau POT (Partnerzy Gold) oraz Hala Stulecia, Mauritius Tourism Promotion Authority i Polska Scena Muzyczna (Partnerzy wspierający).
Relację z wydarzenia opublikuje w październikowym wydaniu miesięcznik THINK MICE oraz portal thinkmice.pl.
POWIĄZANE WPISY
17 listopada 2025
Revolut i Booking.com łączą siły. Integracja Revolut Pay ułatwi rezerwacje noclegów i podróży
Revolut ogłosił globalne partnerstwo z Booking.com. W ramach współpracy platforma…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2025
Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Triverna.pl uruchamia ranking najlepszych ośrodków narciarskich w Polsce
Portal rezerwacyjny Triverna.pl ogłosił start rankingu TRI AWARDS 2025, mającego na celu…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Spotkaj Gruzję w Polsce. Roadshow GNTA 2025 w Warszawie, Łodzi i Wrocławiu
Georgian National Tourism Administration (GNTA) wraz z AVIAREPS Poland zapraszają…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2025
Salzburgerland czeka na polskich narciarzy
W trakcie konferencji prasowej w Warszawie austriacki Salzburgerland przedstawił zimową…
0 Komentarzy4 Minuty
6 listopada 2025
Fru wprowadza inteligentną wyszukiwarkę lotów opartą na AI
Platforma rezerwacyjna Fru udostępniła nową wyszukiwarkę połączeń lotniczych, opartą na…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
Jubileuszowa, 40. edycja Meet the Bidder zgromadziła branżę MICE w Warszawie
29 października w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbyła się jubileuszowa, 40. edycja…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Amerykanie odkrywają Europę Środkowo-Wschodnią. Warszawa liderem projektu
Cztery europejskie stolice – Warszawa, Wilno, Ryga i Tallin – po raz kolejny połączyły…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2025
Środkowa Dalmacja zaprezentowała ofertę turystyczną w Polsce
Wspólnota Turystyczna Województwa Splicko-Dalmatyńskiego przedstawiła swoją ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty










