Nowy Radisson Blu Hotel otwarty w Sopocie
Radisson Blu Hotel, Sopot, czterogwiazdkowy hotel zlokalizowany został w spokojnej części Sopotu ubarwionej zielenią Sopockich Błoni, w odległości zaledwie 250 metrów od plaży.
W hotelu znajduje się 219 komfortowych pokoi w autorskich aranżacjach z doskonałą akustyką i łóżkami o ponadstandardowej długości 210 cm. Kolorystyka i elementy wykończenia wnętrz są inspirowane naturą – piaskiem i morską wodą – z materiałami przepalonymi słońcem czy wręcz wysuszonymi nadmorskim wiatrem. We wnętrzach dominują kolory ziemi, przełamane kontrastowymi akcentami i detalami.
Hotelowe ogrody przeplatają się z Sopockimi Błoniami, czyli terenami rekreacyjnymi.
Na wyciągnięcie ręki dostępne są wszystkie atrakcje Sopotu – najdłuższe drewniane molo w Europie słynny Monciak znajdują się w zasięgu spacerowym. Lokalizacja w sercu metropolii ułatwia też szybki dojazd do zabytkowej części Gdańska z ulicą Długą, Fontanną Neptuna czy Bazyliką Mariacką.
Do dyspozycji gości pozostaje strefa Wellness&Spa Clinic z 12 gabinetami oferującymi różnorodne metody pielęgnacji i kosmetologii. Regenerację zapewniać będzie również strefa basenowa z wannami do hydromasażu, basenem pływackim oraz saunarium, a także profesjonalna przestrzeń fitness czy Yoga House.
Katarzyna Dowgiałło-Edel, dyrektor Radisson Blu Hotel, Sopot, powiedziała: “Zależało nam na funkcjonalności i kompleksowości usług przy jednoczesnym zachowaniu intymności i komfortu wypoczynku naszych gości. Szczególnie dbamy o najmłodszych gości – począwszy od specjalnego wyposażenia i akcesoriów, poprzez dedykowane menu i atrakcyjne animacje, aż po pakiety sprzyjające wypoczynkowi rodzinnemu.”
Ofertę uzupełnia restauracja ze śródziemnomorskim menu. W serwowanych daniach nie brakuje aromatycznych ziół, warzyw i owoców pochodzących z hotelowych upraw, a także świeżych ryb z Bałtyku. Na gości czekają także produkty wytwarzane na miejscu, m.in. wędliny, ciasta i pieczywo, a całość dopełnia wino Château Isolette produkowane we własnej winnicy w Dolinie Rodanu.
Hotel dysponuje największą przestrzenią konferencyjną w Trójmieście z oryginalnie zaprojektowanym, multifunkcjonalnym pawilonem koncertowo-muzycznym, umożliwiającym organizację wydarzeń nawet dla tysiąca uczestników.
Katarzyna Dowgiałło–Edel dodała: “Zależy nam, aby Radisson Blu Hotel, Sopot tętnił życiem przez cały rok jako ważny punkt na biznesowej, kulturalnej i gastronomicznej mapie Trójmiasta. Infrastruktura i obiekty działające w ramach kompleksu hotelowego służyć mają nie tylko naszym gościom, ale również mieszkańcom całej metropolii, z myślą o których tworzymy ofertę czasu wolnego.”
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty