Nowy projekt Sebastiana Nasiłowskiego. Dziś premiera Lulubeds

Prezes krajowego touroperatora Tourist Polska Sebastian Nasiłowski czas pandemii poświęcił na uruchomienie nowego projektu. Dziś rusza Lulubeds, nowy „bank łóżek” i portal pośredniczący w sprzedaży miejsc hotelowych oraz atrakcji turystycznych. Na razie korzysta z niego 800 agentów turystycznych i 110 hoteli.
Jak twierdzi twórca Lulubeds, na polskim rynku turystycznym jest miejsce dla kolejnego portalu sprzedażowego. Projekt ma ambicje, by być alternatywą dla Booking.com. Portal jest jednocześnie bankiem hotelowym i internetowym pośrednikiem w rezerwacji usług dodatkowych. Na starcie w bazie znajduje się 110 hoteli i 20 atrakcji turystycznych.
Samodzielne pakietowanie Polski
„Od Bookingu odróżnia nas to, że oferujemy cenę za osobę, a nie za pokój oraz to, że oferujemy więcej możliwości wyboru. Można u nas wybrać wszystkie typy wyżywienia oraz pakietować usługi dodatkowe oferowane przez hotel. Klient ma możliwość, aby połączyć nocleg i wyżywienie w obiekcie z dostępnymi w regionie atrakcjami turystycznymi i w ten sposób samodzielnie stworzyć sobie pakiet turystyczny.” – wyjaśnia.
Każdy pakiet jest ubezpieczony na wypadek niewypłacalności, tak jak w przypadku imprez turystycznych. Turyści, którzy rezerwują same noclegi, są z automatu objęci ubezpieczeniem od NNW.
„Jeśli chodzi o usługi dla hotelarzy, to oferujemy rozbudowane zaplecze informatyczne. Obiekt dostaje od nas system pokazujący jego rezerwacje oraz wtyczkę na stronę internetową. Dzięki niej może samodzielnie sprzedawać online.”
Narzędzie dla agentów
Projekt jest też skierowany do agentów turystycznych, którzy mogą sprzedawać produkt poprzez wtyczkę na swojej stronie internetowej albo przez systemy rezerwacyjne. Agenci nie ponoszą opłat rejestracyjnych. Po uruchomieniu dostęp do systemu i umowę agencyjną otrzymało 800 agentów Tourist Polska. Jak zdradza Sebastian Nasiłowski, przeprowadził już poważne rozmowy o współpracy z dwoma największymi na rynku multiagentami.
Obecnie Lulubeds jest zsynchronizowane z bazą N-Sykon, rezerwacje można zakładać poprzez system Ariadna. Kolejnym krokiem ma być synchronizacja z systemem MerlinX.
„Pomysł na Lulubeds powstał około 2 lat temu na Forum Promocji Turystycznej. Ówczesna debata o turystyce krajowej oraz 23 lata pracy z klientami uświadomiły mi, czego brakuje na polskim rynku turystycznym. Widziałem, że istnieje potrzeba, aby dać agentom turystycznym narzędzie rezerwacyjne do sprzedawania noclegów w Polsce. Projekt zaczął powstawać jesienią 2019 roku, a intensywne prace wykończeniowe odbywały się w ostatnich miesiącach” – wyjaśnia Sebastian Nasiłowski.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty










