Nowy program lojalnościowy Louvre Hotels Group
![Hotel Golden Tulip Warsaw Airport archiwum Hotel Golden Tulip Warsaw Airport](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2020/01/ac4ba1c5fb1508683a99f4c747620278.jpg)
Marka hotelowa Louvre Hotels Group uruchomiła w listopadzie 2019 roku nowy program lojalnościowy Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.
Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5 proc. zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie.
Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group, powiedziała: „Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji. Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza.”
Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG.
Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.
Marcinkowska dodała: „Filarem działalności Grupy Louvre na całym świecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmienić podejście i oprzeć je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi gośćmi.”
Z badań wynika, że aż 80 proc. ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty