Nowości Lufthansy – wszystko dla klienta

W tym roku Lufthansa wprowadza szereg znaczących zmian, m.in.: nowoczesną kabinę w całej flocie, nową koncepcję serwisu pokładowego, nowatorski system cenowy a także rozbuduje siatkę połączeń międzykontynentalnych.
Podczas konferencji prasowej na tegorocznych targach ITB w Berlinie, Jens Bischof, dyrektor marketingu, sprzedaży i produktu Lufthansa German Airlines, powiedział: „W tym roku nasi pasażerowie będą mogli doświadczyć wyjątkowych zmian w ofercie Lufthansy. W ciągu ostatnich lat zainwestowaliśmy miliardy dolarów we wzrost jakości naszych usług z myślą o pasażerach, którzy skorzystają na tych inwestycjach. Jako linia lotnicza przynależymy wróciliśmy na przynależne nam miejsce – do czołówki najlepszych światowych przewoźników. Nasi goście mogą mieć pewność, że „Made in Germany” jest gwarancją jakości wszystkich połączeń Lufthansy. Jesteśmy na dobrej drodze do zdobycia tytułu pierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej i każdego dnia oferujemy jakość, o której inni przewoźnicy mogą tylko pomarzyć.”
W trzecim kwartale tego roku w całej flocie międzykontynentalnej Lufthansy zakończy się instalacja najnowszych kabin i najwyższej jakości foteli we wszystkich klasach podróży. Ponadto szerokopasmowy dostęp do bezprzewodowego internetu FlyNet będzie dostępny
na wszystkich połączeniach międzynarodowych. Od 2011 roku Lufthansa zainwestowała 1,5 mld euro w unowocześnienie swoich kabin. Około 39 000 foteli zostało wymienionych lub zmodyfikowanych, a w przypadku nowych maszyn szerokokadłubowych, wyposażonych w: 600 foteli Klasy Pierwszej, 7000 Klasy Biznes i ponad 27 600 w Klasie Ekonomicznej. Około 3 600 foteli nowej Klasy Ekonomicznej Premium będzie łącznie zainstalowanych w 106 maszynach dalekiego zasięgu Lufthansy.
Tej jesieni do oferty Lufthansy zostanie dodanych przynajmniej pięć nowych rejsów międzykontynentalnych – 15 dodatkowych połączeń tygodniowo do miejsc takich jak Tampa, Cancún, Panama, Malé czy Mauritius.
Jens Bischof podsumował: „Nowe, atrakcyjne rejsy bezpośrednie połączone z naszymi standardami jakości i usług, z pewnością zachwycą pasażerów. Dla naszych klientów rok 2015 oznacza początek nowego kalendarza Lufthansy – najlepszego roku w naszej dotychczasowej historii.”
POWIĄZANE WPISY
6 grudnia 2023
Marsylia kolejną nowością na wrocławskim lotnisku
Powiększa się oferta Portu Lotniczego Wrocław. Lotnisko funkcjonuje według zimowego…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty