Nowości Lufthansy – wszystko dla klienta

W tym roku Lufthansa wprowadza szereg znaczących zmian, m.in.: nowoczesną kabinę w całej flocie, nową koncepcję serwisu pokładowego, nowatorski system cenowy a także rozbuduje siatkę połączeń międzykontynentalnych.

Podczas konferencji prasowej na tegorocznych targach ITB w Berlinie, Jens Bischof, dyrektor marketingu, sprzedaży i produktu Lufthansa German Airlines, powiedział: „W tym roku nasi pasażerowie będą mogli doświadczyć wyjątkowych zmian w ofercie Lufthansy. W ciągu ostatnich lat zainwestowaliśmy miliardy dolarów we wzrost jakości naszych usług z myślą o pasażerach, którzy skorzystają na tych inwestycjach. Jako linia lotnicza przynależymy wróciliśmy na przynależne nam miejsce – do czołówki najlepszych światowych przewoźników. Nasi goście mogą mieć pewność, że „Made in Germany” jest gwarancją jakości wszystkich połączeń Lufthansy. Jesteśmy na dobrej drodze do zdobycia tytułu pierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej i każdego dnia oferujemy jakość, o której inni przewoźnicy mogą tylko pomarzyć.”

W trzecim kwartale tego roku w całej flocie międzykontynentalnej Lufthansy zakończy się instalacja najnowszych kabin i najwyższej jakości foteli we wszystkich klasach podróży. Ponadto szerokopasmowy dostęp do bezprzewodowego internetu FlyNet będzie dostępny
na wszystkich połączeniach międzynarodowych. Od 2011 roku Lufthansa zainwestowała 1,5 mld euro w unowocześnienie swoich kabin. Około 39 000 foteli zostało wymienionych lub zmodyfikowanych, a w przypadku nowych maszyn szerokokadłubowych, wyposażonych w: 600 foteli Klasy Pierwszej, 7000 Klasy Biznes i ponad 27 600 w Klasie Ekonomicznej. Około 3 600 foteli nowej Klasy Ekonomicznej Premium będzie łącznie zainstalowanych w 106 maszynach dalekiego zasięgu Lufthansy.

Tej jesieni do oferty Lufthansy zostanie dodanych przynajmniej pięć nowych rejsów międzykontynentalnych – 15 dodatkowych połączeń tygodniowo do miejsc takich jak Tampa, Cancún, Panama, Malé czy Mauritius.

Jens Bischof podsumował: „Nowe, atrakcyjne rejsy bezpośrednie połączone z naszymi standardami jakości i usług, z pewnością zachwycą pasażerów. Dla naszych klientów rok 2015 oznacza początek nowego kalendarza Lufthansy – najlepszego roku w naszej dotychczasowej historii.”