Nowości Lufthansy – wszystko dla klienta

W tym roku Lufthansa wprowadza szereg znaczących zmian, m.in.: nowoczesną kabinę w całej flocie, nową koncepcję serwisu pokładowego, nowatorski system cenowy a także rozbuduje siatkę połączeń międzykontynentalnych.
Podczas konferencji prasowej na tegorocznych targach ITB w Berlinie, Jens Bischof, dyrektor marketingu, sprzedaży i produktu Lufthansa German Airlines, powiedział: „W tym roku nasi pasażerowie będą mogli doświadczyć wyjątkowych zmian w ofercie Lufthansy. W ciągu ostatnich lat zainwestowaliśmy miliardy dolarów we wzrost jakości naszych usług z myślą o pasażerach, którzy skorzystają na tych inwestycjach. Jako linia lotnicza przynależymy wróciliśmy na przynależne nam miejsce – do czołówki najlepszych światowych przewoźników. Nasi goście mogą mieć pewność, że „Made in Germany” jest gwarancją jakości wszystkich połączeń Lufthansy. Jesteśmy na dobrej drodze do zdobycia tytułu pierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej i każdego dnia oferujemy jakość, o której inni przewoźnicy mogą tylko pomarzyć.”
W trzecim kwartale tego roku w całej flocie międzykontynentalnej Lufthansy zakończy się instalacja najnowszych kabin i najwyższej jakości foteli we wszystkich klasach podróży. Ponadto szerokopasmowy dostęp do bezprzewodowego internetu FlyNet będzie dostępny
na wszystkich połączeniach międzynarodowych. Od 2011 roku Lufthansa zainwestowała 1,5 mld euro w unowocześnienie swoich kabin. Około 39 000 foteli zostało wymienionych lub zmodyfikowanych, a w przypadku nowych maszyn szerokokadłubowych, wyposażonych w: 600 foteli Klasy Pierwszej, 7000 Klasy Biznes i ponad 27 600 w Klasie Ekonomicznej. Około 3 600 foteli nowej Klasy Ekonomicznej Premium będzie łącznie zainstalowanych w 106 maszynach dalekiego zasięgu Lufthansy.
Tej jesieni do oferty Lufthansy zostanie dodanych przynajmniej pięć nowych rejsów międzykontynentalnych – 15 dodatkowych połączeń tygodniowo do miejsc takich jak Tampa, Cancún, Panama, Malé czy Mauritius.
Jens Bischof podsumował: „Nowe, atrakcyjne rejsy bezpośrednie połączone z naszymi standardami jakości i usług, z pewnością zachwycą pasażerów. Dla naszych klientów rok 2015 oznacza początek nowego kalendarza Lufthansy – najlepszego roku w naszej dotychczasowej historii.”
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
Pełna oferta Air Canada dostępna na platformie APG
APG, sieć przedstawicielstw linii lotniczych na świecie, posiadająca ponad 100 biur na…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Wizz Air z pierwszym samolotem Airspace
Wizz Air ogłasza otrzymanie swojego pierwszego samolotu z najnowocześniejszą konfiguracją…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Michał Fijoł ponownie prezesem PLL LOT
Rada Nadzorcza Polskich Linii Lotniczych LOT powołała nowego prezesa. Od 11 lutego 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
Rekordowy początek 2025 roku w Katowice Airport: 357 tys. pasażerów w styczniu
W styczniu w ruchu ogółem odnotowano w Katowice Airport 357 723 pasażerów, czyli o 50 202…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
FlixBus z zimową ofertą z Lublina. Ponad 110 bezpośrednich połączeń
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Ryanair wprowadza nową trasę na Maltę
Ryanair poinformowała o swoim letnim rozkładzie lotów na 2025 rok z Rzeszowa. Obejmuje on…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
5 lutego 2025
Ryanair: 12,4 mln pasażerów w styczniu 2025
5 lutego Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za styczeń 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
5 lutego 2025
Nowe połączenie z Warmii i Mazur. Ryanair poleci do Düsseldorfu
Ryanair poinformował o nowym rozkładzie lotów na lato 2025 z Lotniska Olsztyn-Mazury.…
0 Komentarzy2 Minuty