Nowe warunki dla agentów Ecco Holiday
Prowizja naliczana od całkowitej ceny imprezy, wyższe prowizje na start, realne progi – Ecco Holiday proponuje swoim agentom nowe warunki współpracy. Uproszczone zostały procedury operacyjne, touroperator wziął też na siebie obowiązki windykacyjne.
Ecco Holiday, na bazie analizy potrzeb sieci sprzedaży, wprowadza zupełnie nowe umowy agencyjne.
Wyższe prowizje, niższe progi
„Jesteśmy zwolennikiem przejrzystych warunków współpracy” – mówi Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday. „Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie „wytwarzamy”. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży, głównie podczas organizowanych przez nas konferencji. Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych, co podnosi wartość wynagrodzenia. Oprócz tego oferujemy realne i osiągalne progi prowizyjne. Nasza umowa już przy obrocie 50 000 zł gwarantuje przejście na wyższy próg prowizyjny, co przy sprzedaży egzotycznych ofert można szybko osiągnąć. No i dla nowych agentów wyższe prowizje na start, jako zachęta do współpracy.”
Touroperator zwindykuje klienta
Poza kwestiami finansowymi Ecco Holiday upraszcza także procedury operacyjne dla agentów, np.: umożliwia wstępne rezerwacje wszystkich ofert na określony czas, by umożliwić dopełnienie wszystkich formalności z klientem, bez ryzyka wygaśnięcia oferty. Organizator przejmuje na siebie także obowiązki windykacyjne związane z przyjmowaniem wpłat na konto bezpośrednio od Klientów. Nowe, korzystniejsze warunki współpracy powinny zachęcić do współpracy tych agentów, których udział w sprzedaży całkowitej nie był znaczący dla Organizatora, mimo potencjału tych biur. Ponadto Organizator upatruje w nowych warunkach szansy dla nowych agentów. Nie będą oni ponosić żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci sprzedaży Ecco Holiday, co również jest nowością.
„Od kilku sezonów notujemy znaczne wzrosty sprzedaży oraz przychodów, szczególnie w przypadku naszej oferty egzotycznej, w czym znaczny udział ma zewnętrzna sieć sprzedaży” – dodaje Katarzyna Turkiewicz. „Mamy więc możliwości, by kreować korzystne warunki współpracy, a co za tym idzie, stymulować dalszy progres naszych wskaźników sprzedażowych.”
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty
19 stycznia 2023
Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl
Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody…
0 Komentarzy3 Minuty
18 stycznia 2023
Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w…
0 Komentarzy2 Minuty