Nowe warunki dla agentów Ecco Holiday
Prowizja naliczana od całkowitej ceny imprezy, wyższe prowizje na start, realne progi – Ecco Holiday proponuje swoim agentom nowe warunki współpracy. Uproszczone zostały procedury operacyjne, touroperator wziął też na siebie obowiązki windykacyjne.
Ecco Holiday, na bazie analizy potrzeb sieci sprzedaży, wprowadza zupełnie nowe umowy agencyjne.
Wyższe prowizje, niższe progi
„Jesteśmy zwolennikiem przejrzystych warunków współpracy” – mówi Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday. „Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie „wytwarzamy”. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży, głównie podczas organizowanych przez nas konferencji. Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych, co podnosi wartość wynagrodzenia. Oprócz tego oferujemy realne i osiągalne progi prowizyjne. Nasza umowa już przy obrocie 50 000 zł gwarantuje przejście na wyższy próg prowizyjny, co przy sprzedaży egzotycznych ofert można szybko osiągnąć. No i dla nowych agentów wyższe prowizje na start, jako zachęta do współpracy.”
Touroperator zwindykuje klienta
Poza kwestiami finansowymi Ecco Holiday upraszcza także procedury operacyjne dla agentów, np.: umożliwia wstępne rezerwacje wszystkich ofert na określony czas, by umożliwić dopełnienie wszystkich formalności z klientem, bez ryzyka wygaśnięcia oferty. Organizator przejmuje na siebie także obowiązki windykacyjne związane z przyjmowaniem wpłat na konto bezpośrednio od Klientów. Nowe, korzystniejsze warunki współpracy powinny zachęcić do współpracy tych agentów, których udział w sprzedaży całkowitej nie był znaczący dla Organizatora, mimo potencjału tych biur. Ponadto Organizator upatruje w nowych warunkach szansy dla nowych agentów. Nie będą oni ponosić żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci sprzedaży Ecco Holiday, co również jest nowością.
„Od kilku sezonów notujemy znaczne wzrosty sprzedaży oraz przychodów, szczególnie w przypadku naszej oferty egzotycznej, w czym znaczny udział ma zewnętrzna sieć sprzedaży” – dodaje Katarzyna Turkiewicz. „Mamy więc możliwości, by kreować korzystne warunki współpracy, a co za tym idzie, stymulować dalszy progres naszych wskaźników sprzedażowych.”
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
Biuro podróży Fly.pl odnotowało kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży w maju. W porównaniu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Itaka rusza z nowym projektem videocastów
Itaka rozszerza swoje działania promocyjne, aby w nowy sposób dotrzeć do klientów. Już…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Maciej Szczechura od lipca prezesem Rainbow, Grzegorz Baszczyński będzie w radzie nadzorczej
Grzegorz Baszczyński, dotychczasowy Prezes Zarządu, przechodzi do Rady Nadzorczej. Spółką…
0 Komentarzy4 Minuty
31 maja 2023
Warsztaty Meet Tenerife w Polsce – promocja turystycznego potencjału wyspy
W ostatnich dniach w czterech miastach w Polsce odbyły się warsztaty Meet Tenerife, które…
0 Komentarzy3 Minuty
31 maja 2023
Kenia na mapie Rainbow. Nowy kierunek lotów z Wrocławia
W sezonie zima 2023/24, biuro podróży Rainbow po raz pierwszy zaoferuje klientom loty z…
0 Komentarzy4 Minuty
29 maja 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen sierpniowych imprez turystycznych
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia 2023…
0 Komentarzy4 Minuty
25 maja 2023
Travelplanet.pl: ceny na lato 2023 wzrosły, ale połowa Polaków planuje wakacyjny wyjazd
Blisko połowa Polaków (49 proc.) zamierza wyjechać na wakacje tego lata, jednak badanie…
0 Komentarzy6 Minuty
22 maja 2023
Biura podróży – wyjazdy sierpniowe znowu tańsze
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy4 Minuty
22 maja 2023
Weco-Travel, Air France, KLM i Hotel Nobu Warsaw zaprezentowali ofertę wyjazdów incentive
W restauracji hotelu Nobu odbyło się spotkanie tematyczne dotyczące wyjazdów incentive do…
0 Komentarzy2 Minuty