Nowe standardy sprzątania w sieci InterContinental Hotels

Grupa InterContinental Hotels wprowadzi od 1 czerwca program IHG Clean Promise, który ma zapewnić dodatkową ochronę i najwyższej jakości standardy.
Keith Barr, Dyrektor Generalny, IHG, powiedział: „Przyszłość podróży może wyglądać inaczej, ale bezpieczny pobyt jest fundamentem prawdziwej gościnności – i to się nigdy nie zmieni. Łącząc światowej klasy wiedzę i standardy IHG z najnowszymi badaniami naszych partnerów – Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, możemy zapewnić gości i współpracowników, że koncentrujemy się na ochronie ich zdrowia i dobrego samopoczucia. Program „Clean Promise” to najnowsze technologie, badania naukowe, najwyższej jakości środki higieniczne, częstsze i bardziej widoczne sprawdzanie norm czystości”.
Program IHG „Way of Clean”
Sieć IHG od wielu lat stosuje rygorystyczne zasady i procedury związane z zapewnieniem czystości w swoich hotelach. W 2015 wspólnie z partnerami Ecolab i Diversey, którzy są liderami w zakresie technologii higieny i czyszczenia, opracowano program „Way of Clean”. W związku z pandemią Covid-19 program ten jest obecnie rozszerzony o nowe standardy i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorób (Centers for Disease Control & Prevention) oraz lokalne organy ds. zdrowia publicznego.
Program IHG „Way of Clean” obejmuje obecnie czyszczenie z użyciem środków do higieny klasy szpitalnej.
Goście hoteli należących do sieci IHG mogą się spodziewać dodatkowych procedur związanych z zapewnieniem czystości i bezpieczeństwa m.in.:
• Recepcja: ograniczenie kontaktu przy wmeldowaniu i wymeldowaniu, stacje dezynfekujące, dezynfekcja kart/ kluczy hotelowych
• Pokoje gościnne: dodatkowa dezynfekcja przedmiotów znajdujących się w pokoju (np. pilot, elementy szklane itp.), nowe standardy dotyczące prania, użycie nowych środków do dezynfekcji całego pokoju.
• Przestrzeń wspólna: dodatkowe czyszczenie powierzchni dotykowych, zachowanie dystansu, zastosowanie najwyższych standardów sanitarnych na basenie, siłowni i Club Lounge.
• Restauracje, Bary i Room Service: dodatkowe standardy sanitarne oraz procedury związane z przechowywaniem żywności.
Dbanie o dobre samopoczucie gości i pracowników
Sieć IHG ściśle współpracuje z ekspertami i lekarzami z uznanej na świecie kliniki Medycznej z Cleveland, w celu opracowania wskazówek dotyczących powrotu do pracy i zapewnienia bezpieczeństwa gościom w tym nowym środowisku:
• Informacja o czystości w hotelach i w kanałach rezerwacyjnych
• Procedury operacyjne i oznakowanie dystansujące
• Wskazówki dotyczące korzystania ze sprzętu ochronnego
• Dodatkowe szkolenia i certyfikaty dla pracowników hoteli
• Indywidualne zestawy do dezynfekcji dla gości w pokojach i restauracjach
• Środki do dezynfekcji dostępne w przestrzeni wspólnej.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
WorkTrips.com integruje się z bazą noclegową Booking.com
Po rozszerzeniu bazy noclegowej, WorkTrips.com znacząco ułatwia organizację podróży…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty