Nowe managerki w Mercure Warszawa Centrum

Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje swoją kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.
Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparcią o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.
Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach Recepcji, Rezerwacji, Sprzedaży, Służby Pięter oraz Gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.
POWIĄZANE WPISY
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
9 czerwca 2025
Powstaje nowa kolejka linowa nad Jeziorem Szczyrbskim
Ośrodek górski Jezioro Szczyrbskie w Tatrach Wysokich przygotowuje się do nowej…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Katowice-Tabarka: Nowy kierunek na turystycznej mapie Tunezji
Z dniem 16 czerwca br. wystartują bezpośrednie loty z Katowic do Tabarki, wprowadzone do…
0 Komentarzy1 Minuty
9 czerwca 2025
PLL LOT i EVA Air podpisują umowę codeshare
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z tajwańską linią lotniczą EVA Air na…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Spotkaj świat w jednym miejscu – 39. edycja Meet the Bidder już 11 czerwca w Fabryce Norblina w Warszawie
11 czerwca 2025 roku Restauracja Moxo, mieszcząca się w klimatycznej Fabryce Norblina w…
0 Komentarzy2 Minuty