Nowa strona biura podróży Funclub
Biuro podróży Funclub tuż przed sezonem letnim zmieniła wygląd i funkcjonalność swojej strony internetowej.
Na nowej stronie jest zdecydowanie więcej grafik, zdjęć oraz banerów, które pomagają w intuicyjnej nawigacji. Odświeżony został layout, który jest spójny z nowoczesnym podejściem Funclubu do turystyki. Rozwijane menu przedstawia nową ofertę biura. Powstały nowe kategorie oraz nowe opcje wyszukiwania. Strona ułatwia przejście na Funclubowe social media. Dostępna jest opcja bieżącej rozmowy z konsultantem oraz pozostawienie wiadomości, która od razu trafia do działu Obsługi Klienta.
Najważniejsze zmiany zaszły w panelu „Twoja rezerwacja”. Po odpowiednim zalogowaniu (wpisując numer rezerwacji oraz dane uczestnika) można samodzielnie dodać wypełnione dokumenty rezerwacyjne i sprawdzić szczegóły dotyczące danej rezerwacji. Znajdziemy tam komplet dodanych już dokumentów, pobierzemy dokumenty, które wymagają uzupełnienia, dokonamy płatności, sprawdzimy dane wyjazdowe oraz historię zamówienia. Te ułatwienia zdecydowanie przyspieszą proces rezerwacji i wprowadzą samodzielne działanie.
Pomysł zbudowania nowej strony pojawił się na początku 2016 roku. Pierwsze prace nad stroną rozpoczęły się już po kilku miesiącach. Przy powstawaniu nowej strony pracowali pracownicy Funclubu, bo to oni wiedzą najlepiej, jak pomóc klientom. Dział IT uwzględniał wszystkie uwagi oraz rozpatrywał zgłaszane propozycje. Każdorazowo przeprowadzane były testy na różnych grupach użytkowników. Nowa strona ma spełniać potrzeby i wymagania klientów w każdym wieku, bez względu na biegłość obsługi technicznej.
Funclub zapowiada, że wprowadzanie zmian na nowej stronie jeszcze się nie zakończyło. Regularnie będą dodawane kolejne udogodnienia i nowości. Na pewno rozbudowane zostaną multimedia dostępne z poziomu witryny. Niebawem ukarze się również strona dedykowana transportowi. Rozwijająca się flota autokarowa to wizytówka biura, dlatego powstaje strona poświęcona tylko temu działowi.
Prezes zarządu, Piotr Sućko powiedział: „Mam nadzieję, że nowa strona Funclubu spodoba się użytkownikom. Poprzednia wersja funkcjonowała niezmiennie od wielu lat i największą trudnością może być teraz przyzwyczajenie się do nowej. Lubimy zmiany i śledzimy na bieżąco trendy, często sami je wyznaczamy, dlatego cieszymy się, że nową ofertę możemy zaprezentować w nowej odsłonie. Z nieukrywaną radością i lekką tremą oddajemy Wam zupełnie nowy www.funclub.pl.”
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
2 października 2024
Anex Tour przedstawia nowy kierunek w ofercie Emiraty Arabskie
Podczas business brunchu zorganizowanego w Raffles Europejski Warsaw Anex oficjalnie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 znowu w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Piotr Chojnowski nowym szefem produktu w Nekera
1 października 2024 roku Piotr Chojnowski objął stanowisko Product Development Director w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych w 2025 roku znowu w dół
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Join UP! Polska wesprze powodzian z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje
Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2024
Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Itaka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dotkniętych powodzią
W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której…
0 Komentarzy1 Minuty