Nowa koncepcja hoteli ibis
Marka ibis od początku swojego istnienia wyznacza nowe standardy hotelarstwa. Podstawy nowej koncepcji marki są oparte na międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos. Zostały one przybliżone podczas muzycznego spotkania w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum.
Zdaniem 80 proc. ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani. Marka ibis pragnie powitać gości w tętniących życiem obiektach, w których każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, skosztować specjałów kulinarnych, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67 proc.).
Hotele ibis proponują ponadto innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami.
Choć Novotel & ibis Poznań Centrum jest hotelem wyjątkowym, łączącym dwie marki z różnych kategorii pod jednym dachem, doskonale wpisuje się w te założenia.
Muzyka elementem podróży
Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Nie dziwi więc fakt, że działania skoncentrowane wokół tej pasji będą kontynuowane. Rok 2019 to globalna kampania ibis MUSIC, realizowana we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group, Spotify i Sziget Festival. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79 proc. respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu.
Co więcej, 53 proc. badanych potwierdza, że w czasie podróży lubi odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów. Kampania ibis MUSIC to 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach.
Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale – w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z SonyMusic Uk’s 4th Floor Creative Group.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty
29 marca 2024
Travelist.pl: tanie wakacje w maju. Polacy chętnie rezerwują urlopy
Jak wynika z danych ekspertów portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, jeszcze w marcu długi…
0 Komentarzy4 Minuty