Nowa kampania promocyjna – Fascynująca przyroda Niemiec
W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.
Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki, komentuje start kampanii: „W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży‚ na łono przyrody. Należymy więc – obok Austrii i Francji – do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej. Pod ochroną znajduje się ponad ⅓ powierzchni Niemiec. Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać by promować Niemcy jako kierunek na urlop w naturze, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich.”
„Fascynująca przyroda Niemiec” to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną.
Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel/natur.
Interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach będą ułatwiać poznanie bogactwa przyrody Niemiec. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży (www.germany.travel/enjoy). Użytkownik za pomocą różnych funkcji filtrowania może online znaleźć najbardziej dopasowane dla siebie miejsce w Niemczech i podzielić się swoim odkryciem ze znajomymi w mediach społecznościowych.
Kontent będzie także tworzony przez blogerów i instagramerów, którzy przemierzą Niemcy w poszukiwaniu swojego ulubionego miejsca na łonie natury. Wpisy zostaną opatrzone hasztagiem (#EnjoyGermanNature) i zebrane na specjalnej stronie (socialwall): www.german.travel/enjoygermannature.
Głównymi rynkami, na których kampania będzie realizowana są: Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja.
W stworzeniu kampanii Niemiecka Centrala Turystyki współpracuje ściśle z EUROPARC Deutschland,
Związkiem Parków Przyrodniczych Niemiec oraz organizacjami promocji turystyki niemieckich krajów związkowych.
POWIĄZANE WPISY
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty
19 września 2024
Bułgaria w pierwszej piątce krajów UE o najwyższym wzroście liczby noclegów w drugim kwartale 2024
Według najnowszych danych Eurostatu, Bułgaria znalazła się wśród pięciu wiodących krajów…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
EURO 2024 napędza wzrost turystyki przyjazdowej w Niemczech
Wydarzenia sportowe, takie jak EURO 2024, przyciągają turystów z całego świata, co…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
35 rocznica upadku Muru Berlińskiego
W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele DZT oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację przed końcem lata
Według danych systemu eVisitor 2 września Chorwacja odnotowała przyjazd ponad miliona…
0 Komentarzy2 Minuty