Nowa kampania Novotel z wykorzystaniem aplikacji do snu

Novotel London Canary Wharf /fot. Matt Writtle

Novotel wprowadza nowe rozwiązania dla gości i nawiązuje współpracę z aplikacją do snu i relaksu – Calm. Goście otrzymają dostęp do aplikacji Novotel x Calm Mini, oferującej np. program do medytacji. W ramach kampanii marka zaprosiła międzynarodowych dziennikarzy do Novotel Gdańsk Marina, gdzie mogli przetestować nowe rozwiązania.

Novotel rozpoczął współpracę z Calm, aby zwrócić uwagę na komfort wypoczynku i snu, zachęcając gości do odprężenia się w trakcie podróży. W ramach kampanii przygotowano dla międzynarodowych dziennikarzy dwudniowy wyjazd do Novotel Gdańsk Marina. Reprezentanci mediów mieli szansę zapoznania się z rozwiązaniami, jakie oferują gościom obie marki. Uczestnikom zapewniono sesje medytacyjne, prezentacje dotyczące mindfulness, a także omówiono znaczenie odpowiedniej rutyny snu oraz aktywności fizycznej.

„Zapewnienie gościom jak najlepszych warunków do wypoczynku, relaksu i chwil odprężenia są kluczowe dla naszego hotelu, jak i całego zespołu. Cieszymy się, że dzięki współpracy marki Novotel z aplikacją Calm możemy wznieść poziom guest service w hotelu na jeszcze wyższy poziom i z dbałością o najdrobniejszy szczegół edukować wszystkich odwiedzających Novotel Gdańsk Marina, w jaki sposób maksymalizować wypoczynek w podróży. To szczególnie istotne, biorąc pod uwagę naszą lokalizację, która pozwala na chwilę prawdziwego ukojenia i ucieczki od codzienności” – podkreśla Katarzyna Gudalewicz, dyrektorka hotelu Novotel Gdańsk Marina.

Podczas wyjazdu odbyła się także debata pod tytułem “Architektura snu”, w której eksperci podzielili się swoimi przemyśleniami na temat projektowania przestrzeni hotelowych, tak aby zapewnić gościom odpowiedni wypoczynek i relaks. Wśród ekspertów znaleźli się m.in. Rafał Setlak – prodziekan ds. kierunku Architektura Przestrzeni Kulturowych na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, Małgorzata Oleszkiewicz – artystka, graficzka i malarka z wykształcenia architektka wnętrz, scenografii i grafiki, Patrycja Matyjaszczyk – regional marketing manager w Accor Eastern Europe oraz Katarzyna Gudalewicz – dyrektor hotelu Novotel Gdańsk Marina.

„Jako architekci musimy pamiętać, że komfort i relaks to kwestia bardzo indywidualna, która z jednej strony wymaga ramowego podejścia, a z drugiej – przestrzeni na osobiste adaptacje względem preferencji każdego gościa. Dlatego oprócz wygodnych łóżek warto pamiętać o materiałach redukujących hałas, odpowiednim oświetleniu i palecie barw w wystroju, a także o kwestiach takich, jak cyrkulacja powietrza, regulacja temperatury czy umiejscowienie kontaktów do ładowania sprzętów elektronicznych. Z tego względu estetyka, która wpływa na pierwsze wrażenia i tworzy atmosferę, powinna iść w parze z funkcjonalnością, mającą istotny wpływ na komfort pobytu i wypoczynku” – zaznacza Rafał Setlak, prodziekan ds. kierunku Architektura Przestrzeni Kulturowych, Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku

Novotel Warszawa Centrum rozbudowuje hotelowy zespół