Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca w niej do gromadzenia wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.
Kampania pod hasłem „Zamień black friday w słoneczny piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski.
„Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania. Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów. Ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi” – powiedział Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.
To trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.
„W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów. Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu” – dodaje Marcin Małysz, prezes Exim Tours Polska.
POWIĄZANE WPISY
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bydgoszcz zaprezentuje się branży MICE w Warszawie
25 czerwca 2025 roku w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbędzie się śniadanie biznesowe…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 czerwca 2025
Travelplanet.pl: Wakacje z dziećmi? Najchętniej do Turcji i Tunezji z biurem podróży
Rodzinne wakacje 2025 zapowiadają się intensywnie. Coraz więcej Polaków decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
9 czerwca 2025
Czworonogi nie mają urlopu. Prokop i Wakacje.pl ruszają z kampanią „NajlePSIE wakacje”
Co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je…
0 Komentarzy6 Minuty
9 czerwca 2025
Buzz przekazuje 40 tys. euro Fundacji „Zdążyć z Pomocą”
Buzz, polska linia lotnicza należąca do Grupy Ryanair, przekazała czek o wartości 40 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty