Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca w niej do gromadzenia wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.
Kampania pod hasłem „Zamień black friday w słoneczny piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski.
„Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania. Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów. Ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi” – powiedział Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.
To trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.
„W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów. Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu” – dodaje Marcin Małysz, prezes Exim Tours Polska.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty