Nowa dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu w IHG Hotels & Resorts
Gessée Chartré będzie kierować zespołem sprzedaży i marketingu klastra trzech hoteli: InterContinental Warsaw, Holiday Inn Warsaw City Centre i Holiday Inn Gdańsk City Centre.
Gessée przyjechała do Polski z Kanady (Montreal), gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako dyrektor ds. sprzedaży, marketingu oraz przychodów i była odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.
Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w branży, Gessée Chartré rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem od pracy w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego.
Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville. Jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z dużym sukcesem zarządzała zespołem, osiągając znaczący wzrost przychodów hotelowych. W 2011 roku Gessée Chartré została Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji hotelu.
Rok 2012 był dla Gessée początkiem kariery w Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 roku objęła stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w 5 różnych lokalizacjach. W tym czasie hotele te osiągnęły bardzo dobre wyniki finansowe, za co wraz zespołem Gessée zdobyła nagrodę Sales Team of the Year 2017.
Gessée Chartré przyjechała do Polski wraz z mężem i dwójką dzieci w wieku 5 i 9 lat.
Jako dyrektorka klastra ds. sprzedaży i marketingu Gessée Chartré zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie dyrektorów generalnych hoteli i zespołów ds. sprzedaży i marketingu.
POWIĄZANE WPISY
15 października 2024
Wizz Air ogłosił nową trasę z Warszawy do Genui
Wizz Air ogłosił dodanie 13 samolotu do bazy w Warszawie i nową trasę. Od 1 maja 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
9 października 2024
Zachodniopomorskie kurorty z najlepszym sezonem letnim od trzech lat
Nadmorskie miejscowości Pomorza Zachodniego odnotowały w 2024 roku jeden z najlepszych…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
FlixBus: dworce autobusowe w Polsce wymagają modernizacji
FlixBus – operator dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych przeprowadził…
0 Komentarzy3 Minuty
8 października 2024
Costa Cruises z nową ofertą gastronomiczną. Innowacje kulinarne na morzu
Costa Cruises wprowadza nową ofertę gastronomiczną. Dzięki współpracy z szefami kuchni,…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Fly.pl: Turcja najchętniej wybieranym kierunkiem we wrześniu. Egipt i Tunezja tuż za nią
We wrześniu największą popularnością wśród klientów biura podróży Fly.pl cieszyły się…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2024
Turystyczna Marka Kraszczady promuje powiat krasnostawski
W Krasnostawskim Domu Kultury odbyła się konferencja inaugurująca projekt Turystyczna…
0 Komentarzy1 Minuty
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty