Novotel Warszawa stawia na MICE

archiwum Novotel

W 2016 roku w Novotel Warszawa Centrum odbyło się 556 konferencji – o 7 proc. więcej, niż w roku poprzedzającym.

Vincent Dujardin, dyrektor generalny Hotelu Novotel Warszawa Centrum, powiedział: “Dzisiaj nie możemy oferować sztywnych rozwiązań, jeśli chcemy osiągnąć sukces na rynku – o tym, jak powinna wyglądać oferta dla branży MICE. Dobrą ofertę hotelarską dla branży MICE można zdefiniować w następujący sposób: wyjście naprzeciw potrzebom klienta, ale także sugerowanie dobrych praktyk i rozwiązań, elastyczny zespół specjalistów, nowoczesne przestrzenie konferencyjne oraz zapewnienie doznań kulinarnych. Nacisk na pierwszy i ostatni punkt to niemal gwarancja zadowolenia organizatora i szansa na jego powrót. Dzisiaj nie możemy oferować sztywnych rozwiązań, jeśli chcemy osiągnąć sukces na rynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, dostosowujemy się do ich wymagań i proponujemy rozwiązania szyte na miarę.”

Novotel Warszawa Centrum dysponuje 742 pokojami i przestrzenią konferencyjną o powierzchni 1 200 metrów kwadratowych. To największy hotel w Warszawie i drugi w sieci Novotel w Europie. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest 9 sal, w których jednocześnie mogą odbywać się konferencje dla 600 osób. Dodatkowo Novotel Warszawa Centrum posiada 7 dedykowanych gabinetów do organizacji spotkań biznesowych i prywatnych w małym gronie.
Wraz z nową odsłoną przestrzeni konferencyjnych oraz udoskonaloną koncepcją organizacji spotkań, również charakter przerw kawowych w Novotel Warszawa Centrum uległ zmianie. Energia, świeżość, moc, witalność i styl życia, to hasła, pod którymi kryje się prawdziwy festiwal smaków. Charakter tych finezyjnych przekąsek określony jest już w ich nazwach: Regionalna, Energetyzująca, Oczyszczająca, Owocowa i Bio.

Vincent Dujardin dodał: “Jako jeden z liderów w branży musimy dawać przykład innym, a nawet być pionierem w podejściu do wielu tematów. „Feel Welcome” i „Guest Experience” to przesłania, które towarzyszą nam od dawna, ale teraz zyskały na jeszcze większym znaczeniu – chcemy, aby każdy gość czuł się wyjątkowo. Pragniemy dostarczać im coraz więcej nowych, pozytywnych doświadczeń, jak chociażby za pośrednictwem projektu MyRoom. W ramach tej inicjatywy pracownicy aranżują wybrane pokoje zgodnie ze swoim hobby czy pasjami tak, aby podzielić się elementem swojej osobowości, z każdym, kto tu zamieszka. W Novotel Warszawa Centrum powstało już 6 takich pokoi: Sport, Folk, Puzzle, Chopin, Kawowy i Pałac Kultury. Osoba rezerwująca jeden z nich, poznaje również autora i jego historię. Trudno o lepszy sposób na interakcję z gościem.
Nasz hotel jest liderem i kreatorem wielu trendów. Jesteśmy pilotażowym obiektem dla wielu brandowych projektów, wprowadzanych później w innych obiektach.”