Novotel Airport Warszawa przystąpił do aplikacji Too Good To Go
Warszawski hotel Novotel Airport, jako pierwszy z sieci w Polsce, przystąpił do aplikacji TooGoodToGo, która walczy z marnotrawieniem żywności. Wkrótce dołączą do niego inne hotele sieci Accor w Polsce.
Aplikacja wystartowała właśnie w Polsce (czytaj TUTAJ) i wśród 50 obiektów (sklepów, restauracji) w Warszawie, które do nie juz przystąpiły, znalazł się Novotel Airport Warszawa.
Jego udział będzie polegał na tym, że będzie udostępniał na stronie aplikacji „paczki niespodzianki” z niewykorzystanych dań restauracyjnych, zestawów kanapkowych.
Hotel znajduje się w okolicy obfitej w biurowce a ubogiej w restauracje, więc kierownictwo liczy, że żywność, która być wyrzucona do kosza znajdzie nabywców. Przy okazji, kupujący odwiedzą też hotel.
Katarzyna Nowak, Corporate PR & CSR Senior Manager dla grupy Accor i Orbis w Europie Środkowo-Wschodniej, powiedziała: „Temat zapobiegania marnotrawstwu żywności jest naszej sieci bliski. Od trzech lat hotel Novotel Centrum Warszawa prowadzi swój program, dzięki któremu oszczędziliśmy 26 ton żywności. Nie wyprodukowaliśmy 111 ton CO2. Oszczędzamy na tym ok.30 tys. euro rocznie. Realizujemy kilka prostych punktów: podajemy w zestawach śniadaniowych więcej warzyw, indywidualizowane porcje, posiłki przygotowujemy w trybie”just in time.
Dla hotelarzy walka z marnotrawieniem żywności, to nie tylko działania proekologiczne, wizerunkowe, to także biznes.
W hotelach Accor w Europie z aplikacji Too Good To Go skorzystało ponad 95 tysięcy osób, co przyniosło zysk 260 tys euro. Grupa Accor – i hotele pod jej markami takimi jak np. Sofitel, Mercure, ibis czy Novotel, współpracuje z Too Good To Go od połowy 2016 roku, w 8 krajach europejskich takich jak Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Szwajcaria czy Hiszpania. Dzięki tej aplikacji, Accor uratował 160 000 posiłków przed wyrzuceniem do kosza a to oznacza ograniczenie emisji CO2 do atmosfery o 370 ton.”W Polsce, jako pierwszy z naszej sieci, przystąpił hotel Novotel Airport Warszawa, ale jestem przekonana, że do połowy 2020 roku w aplikacji dostępnych będzie 50 proc. hoteli naszej sieci w Polsce.”
POWIĄZANE WPISY
29 maja 2023
Torsten Loos nowym dyrektorem operacyjnym A&O hostels
Torsten Loos został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego w grupie A&O hostels.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Nocowanie.pl: w czerwcowy długi weekend Polacy stawiają na krótsze i bliższe podróże
Jak wynika z danych serwisu Nocowanie.pl Polacy zamiast planować dalekie wyjazdy, coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
25 maja 2023
Accor i Grupa PHH nawiązują współpracę. Nowy Mövenpick Hotel powstanie w Świnoujściu
Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której…
0 Komentarzy2 Minuty
24 maja 2023
B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2023
Federico J. González nowym dyrektorem generalnym w Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group ogłosił, że Federico J. González został mianowany na nowego CEO oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
PHH chwali frekwencję nad Bałtykiem. Nadmorskie hotele spółki z 83 proc. obłożeniem w majówkę
Spółka Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumowała wyniki ostatniego długiego weekendu…
1 Komentarz1 Minuty
11 maja 2023
Atlantis the Royal od lutego przyjmuje gości. Jak wygląda na żywo? [ZDJĘCIA]
Głośny projekt, mający ambicje być nowym wyznacznikiem luksusu w usługach hospitality,…
0 Komentarzy18 Minuty
9 maja 2023
Accor rozszerza portfolio marek w Estonii o Mövenpick i ibis Styles
Accor stale rozbudowuje portfolio marek w krajach bałtyckich i podpisuje umowy na…
0 Komentarzy2 Minuty
26 kwietnia 2023
IGHP: marzec przyniósł poprawę wyników w hotelach
Według ankiety IGHP wyniki hoteli w Polsce poprawiają się z miesiąca na miesiąc.…
0 Komentarzy10 Minuty