Niemcy rozszerzają promocję w mediach społecznościowych

Aby utrzymać dialog z przyszłymi klientami w okresie kwarantanny, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) postanowiła skoncentrować się na inspirujących, empatycznych i jednocześnie edukacyjnych treściach publikując je na ponad 30 kanałach mediów społecznościowych.
#DiscoverGermanyFromHome została pozytywnie przyjęta na 50 rynkach źródłowych na świecie i osiągnęła doskonałe wyniki. Od startu kampanii 16 marca za pośrednictwem własnych kanałów kampania dotarła do 9,6 miliona użytkowników oraz wygenerowała ponad milion interakcji.
Do tego należy doliczyć 19 000 postów związanych z kampanią i opublikowanych na kanałach zewnętrznych, co z kolei wywołało 210 000 interakcji.
Zachęta do interakcji
Posty zachęcają do interakcji. DZT stworzyła też ciekawą podstronę, która od połowy kwietnia uzupełnia powyższe informacje o wirtualne zwiedzanie wybranych miejsc we wszystkich 16 krajach związkowych.
Dodatkowo, na stronie można znaleźć playlistę spotify, interaktywną mapę, quiz i przepisy kulinarne – w skrócie: wszystko, co sprawia, że nabierasz ochotę na podróżowanie po Niemczech.
Film i chatbot
Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech.
Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI.
Dzięki niemu, goście, którzy są zainteresowani wyjazdem do Niemiec otrzymają aktualne informacje na temat planowania i organizowania podróży oraz aspektów prawnych i ofert turystycznych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Utrwalona pozycja naszej marki „Niemcy, cel podróży” w połączeniu z dużą elastycznością w tworzeniu i wdrażaniu kampanii, a także wielowarstwowym wykorzystaniem możliwości cyfrowych, utrzymuje zainteresowanie produktem turystycznym także w czasie blokady. Dzięki inspirowaniu i informowaniu utrzymujemy aktywny dialog z klientami, a także kontakt z międzynarodową branżą turystyczną. Dziś kładziemy podwaliny pod uruchomienie udanych programów naprawczych w przyszłości. Zgodnie z sytuacją na różnych rynkach źródłowych, w drugiej połowie roku będziemy mogli uruchomić środki naprawcze, rozpocząć odroczone kampanie i szybko wdrożyć ich treści dostosowując je do danego rynku.”
Oprócz kampanii #DiscoverGermanyFromHome przeznaczonej dla klienta końcowego, DZT na stronie internetowej dla branży informuje swoich międzynarodowych jak i krajowych partnerów turystycznych nie tylko o aktualnej sytuacji związanej z koronawirusem, ale także o działaniach i obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych.
W kwietniu DZT rozpocżęła akcję reklamującą wirtualne zwiedzanie 16 landów.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










