Neckermann: wybierz sobie pokój, a wkrótce też leżak
Od najbliższego sezonu letniego klienci Neckermann Podróże będą mogli wybrać konkretny pokój w hotelu. Polska jest kolejnym rynkiem, na którym Thomas Cook wprowadza tę usługę.
Według corocznego badania „Thomas Cook Holiday Report” coraz więcej podróżnych oczekuje oferty skrojonej na miarę, uwzględniającej ich indywidualne potrzeby. Dużym krokiem w stronę personalizacji oferty jest wprowadzona przez koncern usługa „Choose your room” („Wybierz swój pokój”), która od teraz będzie dostępna także dla klientów wybierających się na letnie wakacje z Neckermann Podróże. Programem objętych zostało już blisko 300 obiektów, w tym wszystkie należące do marek własnych Thomasa Cooka, a także wiele hoteli najważniejszych sieci partnerskich m.in.: Iberostar, Bahia Principe, Sunrise, Paloma czy Mitsis.
Turyści chcą mieć wpływ
„Tradycyjna forma pakietu turystycznego powoli przechodzi do lamusa. Klienci pragną decydować o najmniejszych szczegółach dotyczących wakacji. Korzystając z usług biura podróży oczekują spersonalizowanej oferty odpowiadającej ich potrzebom i stylowi życia” – mówi Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże.
Na tydzień przed wylotem klienci otrzymają mailowe przypomnienie o możliwości rezerwacji pokoju wraz z linkiem do mapy obiektu i listą dostępnych pokoi wybranej wcześniej kategorii. Będą mogli zorientować się jak są położone względem punktów strategicznych hotelu i najważniejszych atrakcji. Dla rodzin z dziećmi duże znaczenie może mieć np. bliskość mini klubu czy basenu, dla osób starszych restauracji. Usługa jest odpłatna, rezerwacja kosztuje 30 euro od pokoju a klienci będą mogli uregulować płatność w Polsce lub na miejscu. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej usługi, klient nie poniesie dodatkowych kosztów.
Decyzja, gdzie się opalam
Obok usługi „Wybierz swój pokój”, Thomas Cook w ramach pilotażowego programu, jako pierwszy w branży zaoferuje w najbliższym sezonie swoim klientom także możliwość wcześniejszego zarezerwowania hotelowego leżaka. Obecnie usługa „Mój leżak” dostępna jest w 3 hotelach: SENTIDO Aurora Lanzarote, Sunprime Atlantic View na Gran Canarii oraz SENTIDO Buganvilla na Fuerteventurze a do sezonu lato 2018 obejmie 30 hoteli marek własnych Thomasa Cooka. Do wcześniejszej rezerwacji zostanie udostępniona jedynie niewielka liczba leżaków w danym hotelu, tym samym nadal będą one dostępne dla gości, którzy taką decyzję wolą podejmować spontanicznie na miejscu.
Rezerwacja usługi „Mój leżak” będzie odbywała się na podobnej zasadzie jak przy wyborze pokoju – na sześć dni przed wylotem klient otrzyma specjalny link, który przekieruje go do planu położenia leżaków w zarezerwowanym hotelu. Oprócz ich lokalizacji względem basenów i innych strategicznych punktów hotelu, będzie widoczny także kompas umożliwiający określenie położenia słońca w danym miejscu w różnych porach dnia. Cena usługi wynosi 25 euro za leżak za cały pobyt. W początkowym etapie projekt „Mój leżak” został wdrożony na rynkach zachodnich, ale w niedługiej przyszłości usługa ma być dostępna także dla klientów Neckermann Podróże.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty