Neckermann Podróże – warsztaty dla agentów
Trzystu agentów spotkało się w warszawskim hotelu Airport Okęcie, by wziąć w dorocznych warsztatach organizowanych przez Neckermann Podróże i dobrze spędzić ze sobą czas.
Głównym powodem spotkania było zapoznanie się z ofertą na lato 2018, nowościami, ale i sugestiami kierownictwa touroperatora.
Prezes Neckermann Podróże, Krzysztof Piątek, przywitał zebranych, mówiąc m.in. „Witam w najważniejszym dniu w roku dla Neckermann Podróże. Ja co roku, spotykamy się na cały dzień, by popracować wspólnie, a wieczorem – wspólnie się bawić.”
Efe Türkel, wiceprezes Neckermann Podróże, podkreślił: „Na lato 2018 przygotowaliśmy pięc katalogów. W internecie mamy 3 tysiące ofert. Te katalogi to: Rodzinne wakacje, Dojazd własny, Piękna Polska, Bliskie podróże i – nowość – Sardynia.”
Na lato 2018 Neckermann Podróże przygotował o 20 proc. więcej ofert niż na lato 2017. Klienci będą wylatywać z dziesięciu polskich lotnisk. W ofercie pojawią się cztery nowości.
Jak podkreślił Efe Türkel: „Wracamy do Tunezji, wierzymy, że nadszedł czas, by sprzedawać ofertę tunezyjską. Zaczynamy sprzedawać – dotychczas znaną z katalogu „Dojazd własny” – Chorwację samolotową, głównie Split i okolice. Wprowadzamy do sprzedaży Sardynię oraz wracamy z oferta Catanii.”
Na Sardynię Neckermann będzie wysyłał klientów z trzech lotnisk: Warszawy (od 17 maja do 14 października), Katowic (od 17 maja do 14 października), Poznania (od 10 czerwca do 30 września).
Jeśli chodzi o oferowane miejsca na lato 2018, to 30 proc. z nich to Bułgaria, 21 proc. – Grecja, 19 proc. – Turcja, 10 proc. – Włochy, 8 proc. – Hiszpania, 6 proc. – Tunezja, 3 proc. – Chorwacja i 2 proc. – Maroko.”
Efe Türkel przypomniał, że podobnie, jak w ostatnich dwóch sezonach oprócz opieki polskojęzycznych rezydentów na miejscu wakacji, klienci mogą polegać na usłudze Connected, będącej dostępnej w języku polskim dla klientów Neckermann Podróże i będacej dodatkowym ułatwieniem.
Warsztaty trwające przez siedem godzin prowadzone były w sześciu grupach tematycznych.
Sardynie i Bułgarię omawiał Krzysztof Majda, Turcję i Chorwację – Rafał Napierała i Dominika Pawłowska, Sycylię i Tunezję – Konrad Kucharski, Grecję i dojazd własny – Grażyna Bodzak i Anna Rdzak, Bahia Principe – Majka Romel, Gran Canaria – Magdalena Adamczyk.
Gośćmi warsztatów byli przedstawiciele Thomasa Cooka oraz hotelarzy z Turcji, Bułgarii i Hiszpanii.
Prowadzący warsztaty „grali na zmysłach”. I tak, np. Krzysztof Majda przekonywał, że wzrok jest najważniejszym ze zmysłów używanych przez klientów. To obraz, który ma historię, historię zbudowana na zmysłach, najlepiej oddziałuje na wyobraźnie i najlepiej trafia do przekonania klienta.
Krzysztof Majda powiedział m.in.: „Praca w biurze turystycznym jest jak poker turystyczny. Naszą talią kart jest katalog Neckermanna, zaś talia klienta – zbiór jego oczekiwań, możliwości, wątpliwości. Oczywiście my gramy przede wszystkimi naszymi „asami” czyli najlepszymi ofertami (hotelami), jakie mamy w katalogu (talii). Gramy w otwarte karty, bi znamy i jesteśmy pewni naszej oferty. Gramy uczciwie z klientami, mamy w talii mnóstwo dobrych kart i możemy nimi tak grać, by zadowolić klienta.”
{gallery}6118{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
5 marca 2021
Otworzą bardziej lasy – szansa dla wyspecjalizowanych lokalnych touroperatorów ?
Dobra wiadomość od Lasów Państwowych. Nocleg w lesie będzie łatwiejszy, to szansa dla…
0 Komentarzy5 Minuty
4 marca 2021
Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
Corendon daje 50 proc. zniżki na loty pracownikom biur podróży
Corendon zachęca pracowników biur podróży 50% zniżką na produkt lato. Wyloty z Berlina,…
0 Komentarzy5 Minuty
3 marca 2021
Fly.pl – w lutym ponad 53 proc. klientów wybrało Egipt i Turcję. Polska na 4. miejscu
W lutym wśród klientów fly.pl, 60 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2021
Itaka startuje ze sprzedażą Zimy 2021/22
Biuro Itaka wystartowała dzisiaj ze sprzedażą oferty sezonu Zima 2021/22. W ofercie…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2021
Polka Travel z certyfikatem Profesjonalnego Organizatora Podróży Motywacyjnych
Do grona rekomendowanych organizatorów Poland Convention Bureau POT dołączyła firma Polka…
0 Komentarzy1 Minuty
2 marca 2021
SITE Poland wspiera młodych liderów branży incentive travel
Stowarzyszenie SITE Poland uruchomiło nowy projekt YOUNG LEADERS. Jest to autorski…
0 Komentarzy2 Minuty
2 marca 2021
#CroatianGet2Gether – warsztaty B2B z chorwacką branżą turystyczną
18 marca, Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce organizuje…
0 Komentarzy1 Minuty
2 marca 2021
ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosłych
Itaka sypnęła nowościami, elastyczny koncept 3x21, sojusz z Energylandią i luksusowy…
1 Komentarz6 Minuty