Neckermann – LEGOLAND trzy razy popularniejszy niż rok temu
Legoland Billund w Daniijest co roku odwiedzany przez ponad 1,8 miliona gości. Neckermann Podróże notuje ponad trzykrotny wzrost sprzedaży wycieczek do Legolandu w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Ewa Mielczarek, Brand Manager Neckermann Podróże, powiedziała: “Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera samolot – z Gdańska możemy wylecieć bezpośrednio do Billund już od 80 zł/os. W ofercie Neckermanna znajdziemy bogaty wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, po bogatą ofertę domków kempingowych (LEGOLAND Holiday Village, Lalandia Billund).
W tym roku uatrakcyjniliśmy naszą ofertę do Legolandu, zarówno pod kątem zróżnicowania bazy noclegowej, jak i dodatkowych bonusów dla klientów. Oferujemy preferencyjne ceny biletów wstępu do parku, a dodatkowo do każdej rezerwacji dołączamy „Be Happy Pass” uprawniający do szeregu zniżek zarówno w Billund, jak i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO. Obok atrakcji jakie oferuje park, klienci zwracają także uwagę na stosunkowo łatwy dojazd do Legolandu a także bogatą bazę noclegową. Często podkreślany jest także fakt, że Dania jest spokojnym i bezpiecznym krajem.”
3 noce we wrześniu w Legoland Billund z 2-dniowymi biletami wstępu to koszt na rodzinę 2 dorosłych i 2 dzieci z zakwaterowaniem na kempingu Campping City Kolding 1477 zł, w Legoland Holiday Village od 3439 zł, natomiast z pobytem w 4-gwiazdkowym hotelu LEGOLAND 5203 zł.
POWIĄZANE WPISY
20 września 2023
Exim Tours wprowadza nową ofertę na lato 2024. „Planujemy wysłać blisko ćwierć miliona Polaków na wakacje”
Exim Tours, rusza z promocją na lato 2024. Touroperator na swojej nowej stronie…
0 Komentarzy1 Minuty
18 września 2023
Ceny w biurach podróży: wycieczki zaplanowane na październik droższe niż rok temu
0 Komentarzy5 Minuty
15 września 2023
Rainbow rusza ze sprzedażą objazdówek na lato 2024. W wakacje 2023 pojechało na nie 110 tys. klientów
W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż oferty wycieczek objazdowych na sezon lato 2024.…
0 Komentarzy6 Minuty
14 września 2023
Exim Tours z nową stroną internetową, kampanią i konkursem
Exim tours uruchomił stronę internetową, z nową domeną exim.pl. Stronę promuje kampania w…
0 Komentarzy2 Minuty
11 września 2023
Biura podróży – skok cen październikowych wyjazdów
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 października 2023,…
0 Komentarzy4 Minuty
8 września 2023
O odrodzeniu branży po pandemii debatowano podczas Think MICE Mashup Meetings
10. edycja spotkania z cyklu Think MICE Mashup Meetings odbyła się 7 września 2023 roku w…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2023
Nowa gwarancja Coral Travel na 270 mln zł
Coral Travel Poland Sp. z o.o., jeden z największych touroperatorów na polskim rynku…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2023
Raport PIT: wakacje 2023 zdominowane przez Turcję. Rekordowa przedsprzedaż, wzrost cen nie tak duży, jak się obawiano
Rynek zagranicznej turystyki zorganizowanej wraca do stanu sprzed pandemii, widać jednak…
0 Komentarzy11 Minuty
4 września 2023
Fly.pl świętuje rekordowy sierpień. Wynik o 35 proc. lepszy niż rok temu
Fly.pl zaprezentował swoje wyniki sprzedaży za sierpień 2023 roku. Letni miesiąc okazał…
0 Komentarzy2 Minuty