Nadwiślańska Agencja Turystyczna – większość klientów przenosi rezerwacje

Nadwiślańska Agencja Turystyczna zamknęła część obiektów już na początku marca. Klienci są bardzo wyrozumiali. Większość z nich ze zrozumieniem przyjmuje zaproponowane opcje przenoszenia rezerwacji. Nie chcą rezygnować z wypoczynku.
Lucjan Karasiewicz prezes zarządu NAT, powiedział: “Obecnie wszystkie nasze hotele nie przyjmują gości. Dla nas jest to ogromna strata i tego nie da się ukryć, jednak zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest nasze wspólne dobro, a przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich. W związku z zagrożeniem koronawirusem zmuszeni byliśmy odwołać wiele rezerwacji, proponując zmianę terminu pobytu, bądź też vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. I większość naszych klientów przenosi rezerwacje na późniejsze terminy. Dla nas to znak, że nasi goście mają do nas zaufanie, są lojalni i jak tylko wszystko wróci do normalności będą chcieli korzystać z naszych usług.”
Bony wypoczynkowe
NAT przygotowała propozycję dla osób, które jeszcze nie planują wypoczynku, ale o nim myślą. Promocyjne bony wypoczynkowe
z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, to pomysł, który daje firmie możliwość pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na bieżącą działalność, a potencjalnym gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Dodatkowo bony ważne są przez 2 lata od ich zakupu, więc nie ma zagrożenia, że klient nie zdąży ich wykorzystać.
Lucjan Karasiewicz dodał: „Wszystkich nas zaskoczyła sytuacja wywołana zagrożeniem chorobą COVID – 19 z którą obecnie boryka się świat i cała gospodarka, jednak my nie przestajemy działać. Okres spowolnienia i wyłączenia hoteli z eksploatacji spowodował jeszcze większą mobilizację w naszych działaniach nastawionych przede wszystkim na bezpieczeństwo i dbałość o zdrowie naszych Gości. Nadwiślańska Agencja Turystyczna jest jednym z największych polskich gestorów bazy noclegowej w Polsce z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jesteśmy właścicielem 17 hoteli i ośrodków wypoczynkowych, a także Stacji Narciarskiej Cieńków w Wiśle. Branżę turystyczną, jak wiadomo, jako pierwszą dotknęły problemy związane z pandemią. Nie byliśmy nigdy w tak trudnej sytuacji i nie musieliśmy podejmować tak trudnych biznesowo, ale także społecznie decyzji.”
Remonty i inwestycje
NAT pracuje nad wprowadzeniem nowych procedury bezpieczeństwa i zachowań personelu, tak, aby w sytuacji możliwości otwarcia obiektów zniwelować ryzyko i zapewnić udany ale przede wszystkim bezpieczny wypoczynek w hotelach.
Nie przerwano prac remontowych i inwestycyjnych. Mowa tutaj między innymi o nowym basenie w hotelu***NAT Sarbinowo czy też o rozbudowie Hotelu***NAT Krynica Morska i nowych domkach, które zaczęto wyposażać. Prace są na ukończeniu
Prezes NAT, dodał: „Przez cały czas włączamy się w akcje wspierające polskie marki turystyczne inicjowane przez Polską Izbę Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Zachęcamy też do tego naszych Gości. #ZostańWdomu #ZmieńTerminNieodwołuj #WspierajTurystykę.
Czas jest trudny. Liczymy jednak, że uda się pokonać kryzys i wszystko wróci do normalności. Do naszych hoteli, które rozmieszczone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce wróci gwar i uśmiech naszych Gości,
a my będziemy mogli zapewnić najlepszy wypoczynek w Polsce. Dbajmy o siebie i o naszych bliskich, zachowujmy rozwagę w kontaktach, a z pewnością wkrótce to nastąpi.”
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
IGHP: poprawa wyników hoteli w maju
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były zdecydowanie lepsze niż w kwietniu i…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty
3 czerwca 2025
Błyskawiczna II faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
1,5 mln złotych przeznaczonych na II fazę Podlaskiego Bonu Turystycznego rozdysponowano w…
0 Komentarzy2 Minuty
30 maja 2025
Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletnią modernizację
Hotel Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletni proces kompleksowej modernizacji…
0 Komentarzy2 Minuty
28 maja 2025
Druga faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
Od pierwszego czerwca br. będzie można wygenerować Podlaski Bon Turystyczny ważny do…
0 Komentarzy2 Minuty