Nadwiślańska Agencja Turystyczna – większość klientów przenosi rezerwacje
Nadwiślańska Agencja Turystyczna zamknęła część obiektów już na początku marca. Klienci są bardzo wyrozumiali. Większość z nich ze zrozumieniem przyjmuje zaproponowane opcje przenoszenia rezerwacji. Nie chcą rezygnować z wypoczynku.
Lucjan Karasiewicz prezes zarządu NAT, powiedział: “Obecnie wszystkie nasze hotele nie przyjmują gości. Dla nas jest to ogromna strata i tego nie da się ukryć, jednak zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest nasze wspólne dobro, a przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich. W związku z zagrożeniem koronawirusem zmuszeni byliśmy odwołać wiele rezerwacji, proponując zmianę terminu pobytu, bądź też vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. I większość naszych klientów przenosi rezerwacje na późniejsze terminy. Dla nas to znak, że nasi goście mają do nas zaufanie, są lojalni i jak tylko wszystko wróci do normalności będą chcieli korzystać z naszych usług.”
Bony wypoczynkowe
NAT przygotowała propozycję dla osób, które jeszcze nie planują wypoczynku, ale o nim myślą. Promocyjne bony wypoczynkowe
z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, to pomysł, który daje firmie możliwość pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na bieżącą działalność, a potencjalnym gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Dodatkowo bony ważne są przez 2 lata od ich zakupu, więc nie ma zagrożenia, że klient nie zdąży ich wykorzystać.
Lucjan Karasiewicz dodał: „Wszystkich nas zaskoczyła sytuacja wywołana zagrożeniem chorobą COVID – 19 z którą obecnie boryka się świat i cała gospodarka, jednak my nie przestajemy działać. Okres spowolnienia i wyłączenia hoteli z eksploatacji spowodował jeszcze większą mobilizację w naszych działaniach nastawionych przede wszystkim na bezpieczeństwo i dbałość o zdrowie naszych Gości. Nadwiślańska Agencja Turystyczna jest jednym z największych polskich gestorów bazy noclegowej w Polsce z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jesteśmy właścicielem 17 hoteli i ośrodków wypoczynkowych, a także Stacji Narciarskiej Cieńków w Wiśle. Branżę turystyczną, jak wiadomo, jako pierwszą dotknęły problemy związane z pandemią. Nie byliśmy nigdy w tak trudnej sytuacji i nie musieliśmy podejmować tak trudnych biznesowo, ale także społecznie decyzji.”
Remonty i inwestycje
NAT pracuje nad wprowadzeniem nowych procedury bezpieczeństwa i zachowań personelu, tak, aby w sytuacji możliwości otwarcia obiektów zniwelować ryzyko i zapewnić udany ale przede wszystkim bezpieczny wypoczynek w hotelach.
Nie przerwano prac remontowych i inwestycyjnych. Mowa tutaj między innymi o nowym basenie w hotelu***NAT Sarbinowo czy też o rozbudowie Hotelu***NAT Krynica Morska i nowych domkach, które zaczęto wyposażać. Prace są na ukończeniu
Prezes NAT, dodał: „Przez cały czas włączamy się w akcje wspierające polskie marki turystyczne inicjowane przez Polską Izbę Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Zachęcamy też do tego naszych Gości. #ZostańWdomu #ZmieńTerminNieodwołuj #WspierajTurystykę.
Czas jest trudny. Liczymy jednak, że uda się pokonać kryzys i wszystko wróci do normalności. Do naszych hoteli, które rozmieszczone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce wróci gwar i uśmiech naszych Gości,
a my będziemy mogli zapewnić najlepszy wypoczynek w Polsce. Dbajmy o siebie i o naszych bliskich, zachowujmy rozwagę w kontaktach, a z pewnością wkrótce to nastąpi.”
POWIĄZANE WPISY
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
10 kwietnia 2024
Dolny Śląsk Złotym Partnerem XIV Forum Promocji Turystycznej
XIV Forum Promocji Turystycznej zbliża się wielkimi krokami. W gronie partnerów miło nam…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Gran Canaria dołącza do grona partnerów XIV Forum Promocji Turystycznej
Wiosenna edycja Forum Promocji Turystycznej Waszej Turystyki odbędzie się 11 kwietnia…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2024
Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy
Rozwój sieci franczyzowej to priorytet w działaniach Fostertravel.pl. Swoim partnerom…
0 Komentarzy3 Minuty