Nadwiślańska Agencja Turystyczna – większość klientów przenosi rezerwacje

Większość klientów NAT przenosi terminy pobytów
Jeden z ośrodków NAT/fot. archiwum NAT

Nadwiślańska Agencja Turystyczna zamknęła część obiektów już na początku marca. Klienci są bardzo wyrozumiali. Większość z nich ze zrozumieniem przyjmuje zaproponowane opcje przenoszenia rezerwacji. Nie chcą rezygnować z wypoczynku.

Lucjan Karasiewicz prezes zarządu NAT, powiedział: “Obecnie wszystkie nasze hotele nie przyjmują gości. Dla nas jest to ogromna strata i tego nie da się ukryć, jednak zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest nasze wspólne dobro, a przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich. W związku z zagrożeniem koronawirusem zmuszeni byliśmy odwołać wiele rezerwacji, proponując zmianę terminu pobytu, bądź też vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. I większość naszych klientów przenosi rezerwacje na późniejsze terminy. Dla nas to znak, że nasi goście mają do nas zaufanie, są lojalni i jak tylko wszystko wróci do normalności będą chcieli korzystać z naszych usług.”

Bony wypoczynkowe

NAT przygotowała propozycję dla osób, które jeszcze nie planują wypoczynku, ale o nim myślą. Promocyjne bony wypoczynkowe
z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, to pomysł, który daje firmie możliwość pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na bieżącą działalność, a potencjalnym gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Dodatkowo bony ważne są przez 2 lata od ich zakupu, więc nie ma zagrożenia, że klient nie zdąży ich wykorzystać.

Lucjan Karasiewicz dodał: „Wszystkich nas zaskoczyła sytuacja wywołana zagrożeniem chorobą COVID – 19 z którą obecnie boryka się świat i cała gospodarka, jednak my nie przestajemy działać. Okres spowolnienia i wyłączenia hoteli z eksploatacji spowodował jeszcze większą mobilizację w naszych działaniach nastawionych przede wszystkim na bezpieczeństwo i dbałość o zdrowie naszych Gości. Nadwiślańska Agencja Turystyczna jest jednym z największych polskich gestorów bazy noclegowej w Polsce z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jesteśmy właścicielem 17 hoteli i ośrodków wypoczynkowych, a także Stacji Narciarskiej Cieńków w Wiśle. Branżę turystyczną, jak wiadomo,  jako pierwszą dotknęły problemy związane z pandemią. Nie byliśmy nigdy w tak trudnej sytuacji i nie musieliśmy podejmować tak trudnych biznesowo, ale także społecznie decyzji.”

Remonty i inwestycje

NAT pracuje nad wprowadzeniem  nowych procedury bezpieczeństwa i zachowań personelu, tak, aby w sytuacji możliwości otwarcia obiektów zniwelować ryzyko i zapewnić udany ale przede wszystkim bezpieczny wypoczynek w hotelach.

Nie przerwano prac remontowych i inwestycyjnych. Mowa tutaj między innymi o nowym basenie w hotelu***NAT Sarbinowo  czy też o rozbudowie Hotelu***NAT Krynica Morska i nowych domkach, które zaczęto wyposażać. Prace są na ukończeniu

Prezes NAT, dodał: „Przez cały czas włączamy się w akcje wspierające polskie marki turystyczne inicjowane przez  Polską Izbę Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Zachęcamy też do tego naszych Gości. #ZostańWdomu #ZmieńTerminNieodwołuj #WspierajTurystykę.

Czas jest trudny. Liczymy jednak, że uda się pokonać kryzys i wszystko wróci do normalności. Do naszych hoteli, które rozmieszczone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce wróci gwar i uśmiech naszych Gości,
a my będziemy mogli zapewnić najlepszy wypoczynek w Polsce. Dbajmy o siebie i o naszych bliskich, zachowujmy rozwagę w kontaktach, a z pewnością wkrótce to nastąpi.”