Na Cypr od 1 czerwca bez żadnych ograniczeń

Od 1 czerwca na Cyprze zostają zniesione wszystkie obostrzenia, jedynymi dokumentami wymaganymi przy wjeździe na wyspę jest dowód osobisty lub paszport.
Jak podała w swoim komunikacie Visit Cyprus, obecnie na Cyprze nie ma żadnych ograniczeń w przemieszczaniu się, a podróżni mogą korzystać z wszelkiego rodzaju usług i obiektów na miejscu, bez konieczności okazywania zaświadczeń zdrowia / certyfikatów.
Na Cyprze opracowano ulepszone procedury dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i higieny dla wszystkich obiektów hotelarskich, obiektów kulturalnych i rozrywkowych, a przed otwarciem kraju dla odwiedzających przeprowadzono intensywne szkolenia personelu.
Obowiązują środki mające zapewnić zachowanie dystansu fizycznego, aby osoby nienależące do tej samej grupy wycieczkowej zachowywały rozsądny dystans.
Wszystkie miejsca publiczne w pomieszczeniach zamkniętych są odpowiednio wietrzone, w taki sposób, aby oprócz klimatyzacji był zapewniony regularny dopływ świeżego powietrza. We wszystkich obiektach, przy wejściach, na recepcji, w lobby, toaletach publicznych, windach itp. dostępne są żele / płyny antybakteryjne.
W środkach transportu publicznego i taksówkach, noszenie maseczek jest obowiązkowe. Wszystkie często dotykane powierzchnie (klamki, siedzenia itp.) są dezynfekowane po przewiezieniu każdej grupy pasażerów. Dopuszcza się 100 proc. obłożenia miejsc w autobusach wycieczkowych.
Na basenach, plażach i w parkach wodnych obowiązuje dezynfekcja leżaków, parasoli, skrytek po każdym użyciu.
W hotelach wszyscy pracownicy będący w bezpośrednim kontakcie z gośćmi i pracujący na zapleczu mają obowiązek dbania o odpowiednią higienę rąk. Dla personelu sprzątającego obowiązkowe jest także noszenie rękawiczek. Pokoje nie są udostępniane nowym gościom zanim nie zostaną odpowiednio zdezynfekowane, sprzątnięte i wywietrzone po opuszczeniu ich przez poprzednich gości. Karty/klucze do pokojów są dezynfekowane po każdym wymeldowaniu gości.
Przy każdym stanowisku z bufetem samoobsługowym są zamontowane odpowiednie osłony ochronne lub są dostępne maseczki ochronne oraz dozowniki płynu do dezynfekcji. Posiłki i napoje mogą być także serwowane bezpośrednio przez obsługę.
W lokalach gastronomicznych, karty menu są dezynfekowane po każdym użyciu, chyba że są jednorazowego użytku; mogą być także wystawione w różnych, ogólnie dostępnych miejscach w lokalu lub udostępnione elektronicznie. Wszystkie często dotykane powierzchnie są dezynfekowane po każdym użyciu, np. krzesła, stoły, młynki pieprzu/soli, butelki z sosem, elektroniczne terminale płatnicze itp. Przy wejściu jest zamieszczona informacja dot. maksymalnej dozwolonej liczby gości przebywających w lokalu w danym momencie.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










