MTB Spring Edition: w spotkaniach udział wzięło około 30 proc. nowych wystawców

29 marca podczas 32. edycji Meet The Bidder zgromadziło się prawie 50 wystawców z 30 krajów. Na międzynarodowe spotkania w hotelu Arche Krakowska w Warszawie przybyło 85 uczestników, a najaktywniejsi zdobyli atrakcyjne nagrody.

Wśród gości znaleźli się profesjonalni usługodawcy z całego świata – DMC, hotelarze i narodowe organizacje turystyczne. Najwięcej wystawców przyjechało z europejskich biur i hoteli, ale nie zabrakło też przedstawicieli z dalszych kierunków podróży takich jak Nepal, Kenia, RPA czy Etiopia. W sumie około 30 proc. wystawców po raz pierwszy wzięło udział w Meet The Bidder Spring Edition. Spotkania B2B dotyczyły m.in. wyjazdów grupowych dla wymagających klientów w tym incentive travel i eventów.

„W tej edycji mamy najwięcej polskich wystawców w historii MTB. Jest ich około 15 i nie ukrywam, że jest to dla nas nowość. Cieszymy się, że uczestnicy z naszego kraju doceniają to wydarzenie i chcą się z nami wspólnie promować. Liczymy również, że agencje eventowe będą organizowały więcej wyjazdów zagranicznych i zaczną się profesjonalizować w zakresie działania jako biura podróży. Jesteśmy zadowoleni z ich obecności i chcielibyśmy, aby w niedalekiej przyszłości dołączyło ich do nas jeszcze więcej” – powiedział Marcin Lewandowski, organizator Meet The Bidder.

Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 14-15 czerwca 2023 roku. Wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w formule dwudniowej oraz w wersji butikowej.

„Rozpoczęliśmy już przygotowania do specjalnej edycji Meet The Bidder MICE & Luxury Summer w wersji butikowej, która będzie trwała po raz pierwszy przez dwa dni. Niebawem będziemy mogli też zdradzić wszystkim zainteresowanym lokalizację kolejnego MTB” – powiedziała Anna Nowicka-Gałązka z Travel Bidder.

Po zakończeniu oficjalnej części spotkań odbyło się wręczenie nagród niespodzianek dla najbardziej aktywnych kupujących. Była to okazja do poznania oferty wystawców z nieco innej strony. Najaktywniejsi uczestnicy otrzymali vouchery na pobyt w parku wodnym Suntago, noclegi w hotelach oraz zaproszenie na nocne safari.

Partnerami stowarzyszeniowymi byli: Site Poland, SOIT oraz SBE, a patronem medialnym wydarzenia był portal Wasza Turystyka.pl.