MTB Spring Edition: w spotkaniach udział wzięło około 30 proc. nowych wystawców
29 marca podczas 32. edycji Meet The Bidder zgromadziło się prawie 50 wystawców z 30 krajów. Na międzynarodowe spotkania w hotelu Arche Krakowska w Warszawie przybyło 85 uczestników, a najaktywniejsi zdobyli atrakcyjne nagrody.
Wśród gości znaleźli się profesjonalni usługodawcy z całego świata – DMC, hotelarze i narodowe organizacje turystyczne. Najwięcej wystawców przyjechało z europejskich biur i hoteli, ale nie zabrakło też przedstawicieli z dalszych kierunków podróży takich jak Nepal, Kenia, RPA czy Etiopia. W sumie około 30 proc. wystawców po raz pierwszy wzięło udział w Meet The Bidder Spring Edition. Spotkania B2B dotyczyły m.in. wyjazdów grupowych dla wymagających klientów w tym incentive travel i eventów.
„W tej edycji mamy najwięcej polskich wystawców w historii MTB. Jest ich około 15 i nie ukrywam, że jest to dla nas nowość. Cieszymy się, że uczestnicy z naszego kraju doceniają to wydarzenie i chcą się z nami wspólnie promować. Liczymy również, że agencje eventowe będą organizowały więcej wyjazdów zagranicznych i zaczną się profesjonalizować w zakresie działania jako biura podróży. Jesteśmy zadowoleni z ich obecności i chcielibyśmy, aby w niedalekiej przyszłości dołączyło ich do nas jeszcze więcej” – powiedział Marcin Lewandowski, organizator Meet The Bidder.
Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 14-15 czerwca 2023 roku. Wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w formule dwudniowej oraz w wersji butikowej.
„Rozpoczęliśmy już przygotowania do specjalnej edycji Meet The Bidder MICE & Luxury Summer w wersji butikowej, która będzie trwała po raz pierwszy przez dwa dni. Niebawem będziemy mogli też zdradzić wszystkim zainteresowanym lokalizację kolejnego MTB” – powiedziała Anna Nowicka-Gałązka z Travel Bidder.
Po zakończeniu oficjalnej części spotkań odbyło się wręczenie nagród niespodzianek dla najbardziej aktywnych kupujących. Była to okazja do poznania oferty wystawców z nieco innej strony. Najaktywniejsi uczestnicy otrzymali vouchery na pobyt w parku wodnym Suntago, noclegi w hotelach oraz zaproszenie na nocne safari.
Partnerami stowarzyszeniowymi byli: Site Poland, SOIT oraz SBE, a patronem medialnym wydarzenia był portal Wasza Turystyka.pl.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Targi ITTF Warsaw – cała branża turystyczna w sercu Warszawy
W dniach 21–23 listopada 2024, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się II edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty