MTB Spring Edition: w spotkaniach udział wzięło około 30 proc. nowych wystawców
29 marca podczas 32. edycji Meet The Bidder zgromadziło się prawie 50 wystawców z 30 krajów. Na międzynarodowe spotkania w hotelu Arche Krakowska w Warszawie przybyło 85 uczestników, a najaktywniejsi zdobyli atrakcyjne nagrody.
Wśród gości znaleźli się profesjonalni usługodawcy z całego świata – DMC, hotelarze i narodowe organizacje turystyczne. Najwięcej wystawców przyjechało z europejskich biur i hoteli, ale nie zabrakło też przedstawicieli z dalszych kierunków podróży takich jak Nepal, Kenia, RPA czy Etiopia. W sumie około 30 proc. wystawców po raz pierwszy wzięło udział w Meet The Bidder Spring Edition. Spotkania B2B dotyczyły m.in. wyjazdów grupowych dla wymagających klientów w tym incentive travel i eventów.
„W tej edycji mamy najwięcej polskich wystawców w historii MTB. Jest ich około 15 i nie ukrywam, że jest to dla nas nowość. Cieszymy się, że uczestnicy z naszego kraju doceniają to wydarzenie i chcą się z nami wspólnie promować. Liczymy również, że agencje eventowe będą organizowały więcej wyjazdów zagranicznych i zaczną się profesjonalizować w zakresie działania jako biura podróży. Jesteśmy zadowoleni z ich obecności i chcielibyśmy, aby w niedalekiej przyszłości dołączyło ich do nas jeszcze więcej” – powiedział Marcin Lewandowski, organizator Meet The Bidder.
Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 14-15 czerwca 2023 roku. Wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w formule dwudniowej oraz w wersji butikowej.
„Rozpoczęliśmy już przygotowania do specjalnej edycji Meet The Bidder MICE & Luxury Summer w wersji butikowej, która będzie trwała po raz pierwszy przez dwa dni. Niebawem będziemy mogli też zdradzić wszystkim zainteresowanym lokalizację kolejnego MTB” – powiedziała Anna Nowicka-Gałązka z Travel Bidder.
Po zakończeniu oficjalnej części spotkań odbyło się wręczenie nagród niespodzianek dla najbardziej aktywnych kupujących. Była to okazja do poznania oferty wystawców z nieco innej strony. Najaktywniejsi uczestnicy otrzymali vouchery na pobyt w parku wodnym Suntago, noclegi w hotelach oraz zaproszenie na nocne safari.
Partnerami stowarzyszeniowymi byli: Site Poland, SOIT oraz SBE, a patronem medialnym wydarzenia był portal Wasza Turystyka.pl.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Nocowanie.pl: polska branża turystyczna jest coraz bardziej eko
Ankieta przeprowadzona przez serwis Nocowanie.pl wśród właścicieli obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2023
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Biura podróży – sierpniowe ceny wycieczek poszły w górę
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy4 Minuty
6 czerwca 2023
Meetings Week Poland 2023 już od 12 czerwca w Warszawie
W dniach 12-13 czerwca 2023 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji Meetings Week…
0 Komentarzy3 Minuty
5 czerwca 2023
Raport Wakacje.pl o trendach podróżniczych na sezon letni. „Turcja, Grecja i Egipt nadal na topie”
Analiza Wakacje.pl wykazuje, że dwóch na trzech klientów wybierze się na tegoroczny urlop…
0 Komentarzy4 Minuty
2 czerwca 2023
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
Biuro podróży Fly.pl odnotowało kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży w maju. W porównaniu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Itaka rusza z nowym projektem videocastów
Itaka rozszerza swoje działania promocyjne, aby w nowy sposób dotrzeć do klientów. Już…
0 Komentarzy1 Minuty