Moxy Warsaw Praga najlepszym hotelem Moxy w Europie

Hotel Moxy Warsaw zarządzany przez Hotels Professionals, w opinii klientów sieci Marriott International wyprzedził 30 innych obiektów działających pod tym szyldem w Europie. Hotel, będący częścią Centrum Praskiego Koneser, w wewnętrznym rankingu sieci wyprzedził obiekty z Patry, Glasgow i Mediolanu. Goście przyznali mu najwięcej punktów m.in. w kategoriach godny polecenia i satysfakcja z pobytu.
Moxy to działający od 2014 roku brand sieci Mariott International, skierowany do osób kreatywnych, zainteresowanych nowymi trendami i poszukujących niezapomnianych doświadczeń. Koncept butikowych hoteli powstał z myślą o generacji Y – pokoleniu świata Internetu. W hotelach tych świetnie odnajdą się zarówno osoby podróżujące w celach turystycznych, jak i goście biznesowi. W Warszawie obiekt pod tym szyldem został otwarty w styczniu tego roku.
Katalin Vajda, szefowa Moxy Warsaw Praga, powiedziała: „Moxy to oczywiście komfortowe pokoje z ultrawygodnym łóżkiem, funkcjonalną łazienką i Netflixem, ale życie hotelu koncentruje się w lobby, gdzie w czterech różnych strefach mamy dla naszych gości moc atrakcji – pokazy filmowe, warsztaty, turnieje planszówek czy piłkarzyków – to tylko wybrane z nich. Tak pozytywne oceny w rankingu Mariott International to w dużej mierze zasługa Moxy Crew, czyli zespołu, który tworzą ludzie otwarci, uśmiechnięci, zaangażowani, pozytywnie zakręceni. Załoga Moxy jest zawsze radosna, pomocna, na bieżąco z życiem stolicy i warszawskiej Pragi i chętnie dzieli się swoją pasją.”
Atutem obiektu jest też fakt, że hotel jest cześcią Centrum Praskiego Koneser.
Kompleks oferuje program atrakcji dla osób mających różnorodne zainteresowania, pozwala więc wszystkim gościom na świetne spędzanie czasu bez konieczności wychodzenia poza jego teren.
Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce, dodała: „Centrum Praskie Koneser realizowaliśmy z myślą o stworzeniu na mapie Warszawy miejsca dla ludzi z pasją, czerpiących z życia, otwartych na różne doznania. Połączenie wielu funkcji, m.in. hotelowej, eventowej, gastronomicznej, handlowej, Muzeum Polskiej Wódki daje odwiedzającym Konesera pełne spektrum możliwości spędzania czasu, a bardzo dobre skomunikowanie naszego obiektu z pozostałymi częściami miasta sprawia, że jest to również świetny punkt wypadowy do zwiedzania stolicy.”
POWIĄZANE WPISY
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
WorkTrips.com integruje się z bazą noclegową Booking.com
Po rozszerzeniu bazy noclegowej, WorkTrips.com znacząco ułatwia organizację podróży…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Hotel Saski w Krakowie nagrodzony Property Design Awards 2023
Otwarty pod koniec lipca ubiegłego roku Hotel Saski Kraków, Curio Collection by Hilton…
0 Komentarzy4 Minuty
26 stycznia 2023
Accor otworzy nowy hotel ibis Styles w Warszawie
Grupa hotelowa Accor podpisała umowę o zarządzanie z ISWM Real Estate Fund RAIF V.C.I.C.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 stycznia 2023
IGHP: grudzień słabszy niż się spodziewaliśmy
W grudniu wyraźnie więcej hoteli odnotowało frekwencję poniżej 30 proc. i jednocześnie…
0 Komentarzy10 Minuty
25 stycznia 2023
Rok 2022 rekordowy dla a&o Hostels – ponad 5,5 mln noclegów, 172 mln euro obrotu
2022 był najlepszym rokiem biznesowym w dotychczasowej historii firmy a&o Hostels: z…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Sieć Accor otworzy cztery nowe hotele w Izraelu
Po sukcesie hoteli Ibis w centrum Jerozolimy, międzynarodowa sieć hotelowa Accor otwiera…
0 Komentarzy2 Minuty