Mouzenidis: z nami warto wyjeżdżać do Grecji
Artur Rezner, dyrektor sprzedaży Mouzenidis Travel, podczas warszawskiego spotkania z kilkudziesięcioma agentami zapowiedział, m.in. dwa nowe kierunki greckie (Zakynthos i Thassos) w 2018 roku, kluby z animacją w języku polskim i więcej lotów własnymi liniami Ellinair.
Grecja w tym roku była numerem jeden dla polskich turystów. Jedna trzecia wyjazdów wykupionych przez klientów biur podróży to kierunki greckie. Jak podkreśliła obecna na spotkaniu Nicoletta Nikolopoulou, dyrektor przedstawicielstwa Greckiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialna za rynki czeski, polski i włoski: „Każdy region Grecji ,to kierunek turystyczny; na stałym lądzie i na wyspach. Każde miasto greckie, to atrakcja turystyczna.”
Artur Rezner, dyrektor sprzedaży Mouzenidis Travel, podkreślił: „Dla biura Mouzenidis obecny sezon, to już trzeci (drugi pełny) sezon na rynku polskim i jesteśmy w stanie wymienić osiem powodów: dlaczego do Grecji warto wyjeżdżać z Mouzenidis?
1. Jesteśmy solidnym partnerem, istniejącym od 22 lta, działającym na 17 rynkach europejskich.
2. W tym roku wysłaliśmy do Grecji ponad 520 tysięcy klientów.
3. Posiadamy własną linię lotniczą Ellinair, która dysponuje nowoczesnymi samolotami, w tym najnowszymi Airbusami A319.
4. Posiadamy własną, liczącą ponad 100 sztuk flotę autobusową.
5. Posiadamy własne hotele, w tym 9 Bomo Club. To obiekty 3 i 4 gwiazdkowe z wyżywieniem all inclusive, bezpłatnym WiFi, zlokalizowane na Krecie (4), Chalkidiki (3), w Atenach (1) i Evii (1).
6. Posiadamy własne business lounge na lotniskach.
7. Proponujemy 18 biznesów poza turystyką, z których mogą profitowac agenci. To m.in.: MICE, organizacja ślubów i wesel oraz sprzedaz i wynajem nieruchomości.
8. Udzielamy wysokich prowizji i prowizji dodatkowych.”
Jako zalety Ellinair Rezner wymienił: stałe i dobre godziny odlotów, poczęstunek na pokładzie, napoje w cenie przelotu, bezpłatny bagaż (20+5 kg dla każdego dorosłego i 10 kg dla dziecka).
Jeśli chodzi o prowizje dla agentów, to Mouzenidis podzielił je na 3 grupy: do 10 klientów – agent otrzymuje 10 proc. (w przypadku sprzedaży w ofercie First Greece – 10,5 proc.), od 10 do 20 klientów – 11 proc. (12 proc.), powyżej 20 klientów – 12 proc. (13 proc.).
Co się udało?
W 2017 roku Mouzenidis zwiększył rozpoznawalnośc marki w Polsce i zawiózł do Grecji ponad 8 tys. Polaków. W prowadził też na rynek polski nowy swój kierunek – Rodos, a także zaczął wyloty z kolejnego lotniska – Poznania. Uruchomiono także nowy koncept – Biura Partnerskie. Jest och obecnie ponad trzydzieści, touroperator planuje współpracę z ok. 70 w całym kraju.
Plany na 2018 rok
Mouzenidis wprowdzi dwa nowe kierunki: Zakynthos i Thassos, wprowadzi wyloty z nowego lotniska – z Gdańska na Kretę.
Firma uruchomi także kluby z polskimi animatorami GRECO LETO. Animacja będzie prowadzona w języku polskim, dzieci będą podzielone na dwie grupy wiekowe: 4-8 lat i 8-12 lat. Kluby będą miały place zabaw, mini kluby, program edukacyjny, wieczorny show oraz „dziecięcą kolację” – rodzice będą mogli spędzić wieczór sami.
W przyszłym roku GRECO LETO będą funkcjonować w siedmu hotelach 3 – 4gwiazdkowych na Krecie, Chalkidiki i Zakynthos.
W 2018 roku touroperator zwiększy liczbę wylotów Ellinair z lotnisk polskich, linia będzie obsługiwać ok. 80 proc. operacji lotniczyc Mouzenidis z Polski.
Kolejną nowością przyszłoroczną będą wyloty z Warszawy na Kretę w długi weekend majowy.
Artur Rezner reklamował agentom ofertę First Greece. W ramach niej obowiązuje najniższa na rynku zaliczka – 3 proc. (dopłata 25 proc. w styczniu 2018 roku), zniżki nawet do 60 proc., gwarancja niezmiennej ceny, gwarancja najniższej ceny, bezkosztowa zmiana rezerwacji.
Dla klientów, którzy wykupia do 18 września przyszłoroczne wyjazdy z lotami liniami Elllinair na Kretę, Mouzenidis proponuje pakiety VIP o wartości 400 zł (bezpłatna rezerwacja miejsc premium w samolocie, wstęp do Business Lounge, Fast Track, opieka pracownika biura).
Uwieńczeniem spotkania było wręczenie nagród dla najlepszych biur agencyjnych oraz lunch w restauracji greckiej.
W kategorii Biur Partnerskich pierwsza trójka najlepiej sprzedających ofertę Mouzenidis to: Hellas Travel z Warszawy, Ibisa z Tarnowskich Gór i Planet Tours z Ostrowa Wielkopolskiego. W grupie biur sieciowych (kanał tradycyjny) na podium znalazły się: Wakacyjny świat – My Travel z Bydgoszczy, Siesta z Raciborza, Wakacje.pl z warszawskiego Ursusa. W kategorii biur agencyjnych trzy pierwsze miejsca zajęły: Mirko z Mławy, Family Tours z Jastrzębia Zdroju i Wakacyjny agent z Ostrowia Wielkopolskiego.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty