Mouzenidis promuje Chalkidiki
Mouzenidis Travel we współpracy z Narodową Organizacją Turystyczną Grecji współtworzy projekt promujący Chalkidiki z wykorzystaniem znanych influencerek.
Ten sposób promocji pozwali według kierownictwa touroperatora dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców z wykorzystaniem popularnych platform takich jak Instagram oraz Youtube. Głównym celem projektu jest pokazanie oryginalności i różnorodności destynacji Chalkidiki. Podczas podroży po Chalkidiki obie infleuncerki na bieżąco tworzyły materiały aktywnie promując destynacje. Jednym z efektów projektu jest wyprodukowanie spotu reklamującego z udziałem Agnieszki Stachurskej który można obejrzeć na kanałach Youtube oraz Social Media, jak i w biurach agencyjnych Touroperatora.
Spot można obejrzed pod linkiem: http://bit.ly/spotmzt
Podczas wizyty na Chalkidiki powstał także vlog podróżniczy na kanał Igi Jessici Jaskólskiej – Jessa (http://bit.ly/ytjessa). Jessa podróżując po Chalkidiki pokazuje najciekawsze miejsca do odwiedzenia oraz aktywności do wypróbowania.
Beniamin Vafidis, dyrektor marketingu, powiedział: „Zależy nam na pokazaniu prawdziwego oblicza Chalkidiki. Destynacja ta jest jeszcze nieodkryta na polskim rynku, chcemy aby polscy turyści poznali jej różnorodnośd. Chalkidiki spełni oczekiwania aktywnych tursytów szukających rozrywek – oferując wiecznie tętniący życiem „palec” Kassandra. Dla tych chcących odkryd prawdziwą, mniej turystyczną Grecję – proponujemy „palec” Sithonia, z kolei na spokojny wypoczynek sugerujemy wybrad okolice „palca” Athos. Świetna baza hotelowa oraz najlepsze plaże (Chalkidiki posida aż 92 plaże wyróżnione błękitną flagą) to kolejne dwa bardzo silne argumenty za wyborem tej destylacji.”
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2025
Anex Tour nagradza najlepszych agentów
Anex Tour uhonorował swoich najlepszych agentów w Belek. Na ten rok celem jest 550 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Rainbow wprowadza do oferty rejs łączący Islandię i Grenlandię
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty trzynastodniowy rejs łączący wizytę na Islandii…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty