Mouzenidis promuje Chalkidiki

Mouzenidis Travel we współpracy z Narodową Organizacją Turystyczną Grecji współtworzy projekt promujący Chalkidiki z wykorzystaniem znanych influencerek.
Ten sposób promocji pozwali według kierownictwa touroperatora dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców z wykorzystaniem popularnych platform takich jak Instagram oraz Youtube. Głównym celem projektu jest pokazanie oryginalności i różnorodności destynacji Chalkidiki. Podczas podroży po Chalkidiki obie infleuncerki na bieżąco tworzyły materiały aktywnie promując destynacje. Jednym z efektów projektu jest wyprodukowanie spotu reklamującego z udziałem Agnieszki Stachurskej który można obejrzeć na kanałach Youtube oraz Social Media, jak i w biurach agencyjnych Touroperatora.
Spot można obejrzed pod linkiem: http://bit.ly/spotmzt
Podczas wizyty na Chalkidiki powstał także vlog podróżniczy na kanał Igi Jessici Jaskólskiej – Jessa (http://bit.ly/ytjessa). Jessa podróżując po Chalkidiki pokazuje najciekawsze miejsca do odwiedzenia oraz aktywności do wypróbowania.
Beniamin Vafidis, dyrektor marketingu, powiedział: „Zależy nam na pokazaniu prawdziwego oblicza Chalkidiki. Destynacja ta jest jeszcze nieodkryta na polskim rynku, chcemy aby polscy turyści poznali jej różnorodnośd. Chalkidiki spełni oczekiwania aktywnych tursytów szukających rozrywek – oferując wiecznie tętniący życiem „palec” Kassandra. Dla tych chcących odkryd prawdziwą, mniej turystyczną Grecję – proponujemy „palec” Sithonia, z kolei na spokojny wypoczynek sugerujemy wybrad okolice „palca” Athos. Świetna baza hotelowa oraz najlepsze plaże (Chalkidiki posida aż 92 plaże wyróżnione błękitną flagą) to kolejne dwa bardzo silne argumenty za wyborem tej destylacji.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










