Meetings Week Poland 2023 już od 12 czerwca w Warszawie
W dniach 12-13 czerwca 2023 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji Meetings Week Poland, poświęcona tematowi „Platforma współpracy i jej rozwój dzięki innowacyjnym rozwiązaniom”. Wydarzenie ma na celu wzmocnienie branży spotkań poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i zastosowanie podejścia klastrowego. Konferencja skupia się również na edukacji i profesjonalizacji wewnątrz branży, stwarzając przestrzeń do wymiany doświadczeń i budowania silnych relacji.
Meetings Week Poland to konferencja poświęcona innowacyjnym rozwiązaniom i współpracy w branży spotkań. Odbędzie się w dniach 12-13 czerwca 2023 roku, koncentrując się na rozwoju sektora poprzez podejście klastrowe. Wydarzenie zapewnia platformę do edukacji, profesjonalizacji oraz wymiany doświadczeń dla branży spotkań. Dyskusje panelowe będą dotyczyć następujących zagadnień:
- Wartość współpracy pomiędzy przedstawicielami różnych dziedzin w branży i jej wpływ na inne sektory gospodarki. Współpraca branży z administracją rządową i samorządową. Jakie korzyści dla rozwoju branży niesie za sobą współpraca uczelni, agencji eventowych, hoteli? Co dają misje gospodarcze polskim firmom? Innowacje organizacyjne we współpracy. Czy współpraca się opłaca?
- Potencjał GPT chat i innych rozwiązań sztucznej inteligencji w branży MICE. Jak korzystać ze sztucznej inteligencji? Jakie wynikają z niej korzyści dla branży MICE? Jakie wyzwania stoją przed branżą? Czy tłumacze już nie będą potrzebni?
- Festiwalizacja targów – jako przykład innowacyjności. Proces przekształcania tradycyjnych targów w bardziej dynamiczne i eksperymentalne wydarzenia;
- Wartość spotkań i wydarzeń z perspektywy klientów. Potrzeby klientów a branżowe realia – wyniki badań;
- Prawne pułapki w działalności organizatora imprez… nie tylko turystycznych;
- Polska – atrakcyjna i bezpieczna DESTYNACJA – jak przekonać innych, że tak jest? Przykładowe Case studies pozyskanych mega wydarzeń dla Polski;
- Wpływ mega wydarzeń na promocję Polski oraz rozwój branży – jesteśmy systemem naczyń połączonych;
- Nowy wymiar transparentności biznesowej – wymogi dyrektywy w sprawie sprawozdawczości dotyczącej zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw (Corporate Sustainability Reporting Directive);
- Przemysł spotkań w Polsce dziś i jutro: gdzie jesteśmy, co przed nami?
- Nowe strategie i plany rozwoju oraz możliwości pozyskiwania funduszy na finansowanie innowacyjnych rozwiązań w branży.
Podczas konferencji odbędą się również warsztaty:
- Warsztat ekspercki POT w ramach Laboratorium Twórców – Poland Convention Bureau Social Selling na LinkedIn;
- Warsztat dla hotelarzy – Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz zostaną zaprezentowane wyniki Barometru SOIT za lata 2020-2022. Prognoza Incentive Travel na 2023.
Sukcesem Meetings Week Poland jest współpraca. Szerokie ujęcie sektorowe wątków poruszanych podczas wszystkich paneli tematycznych tegorocznego wydarzenia zapewnią: przedstawiciele POT, reprezentanci organizacji branżowych, reprezentanci organizacji pracodawców. Analizę aktualnej kondycji przemysłu spotkań i wydarzeń dopełnią głosy zaproszonych na Wydarzenie decydentów ze strony administracji rządowej oraz instytucji państwowych.
Organizatorem Meetings Week Poland 2023 jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Konferencja odbędzie się w dniach 12-13 czerwca, w salach konferencyjnych Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Program i rejestracja na www.meetingsweek.pl
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty