Meetings Week Poland 2023 już od 12 czerwca w Warszawie

W dniach 12-13 czerwca 2023 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji Meetings Week Poland, poświęcona tematowi „Platforma współpracy i jej rozwój dzięki innowacyjnym rozwiązaniom”. Wydarzenie ma na celu wzmocnienie branży spotkań poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i zastosowanie podejścia klastrowego. Konferencja skupia się również na edukacji i profesjonalizacji wewnątrz branży, stwarzając przestrzeń do wymiany doświadczeń i budowania silnych relacji.

Meetings Week Poland to konferencja poświęcona innowacyjnym rozwiązaniom i współpracy w branży spotkań. Odbędzie się w dniach 12-13 czerwca 2023 roku, koncentrując się na rozwoju sektora poprzez podejście klastrowe. Wydarzenie zapewnia platformę do edukacji, profesjonalizacji oraz wymiany doświadczeń dla branży spotkań. Dyskusje panelowe będą dotyczyć następujących zagadnień:

  • Wartość współpracy pomiędzy przedstawicielami różnych dziedzin w branży i jej wpływ na inne sektory gospodarki. Współpraca branży z administracją rządową i samorządową. Jakie korzyści dla rozwoju branży niesie za sobą współpraca uczelni, agencji eventowych, hoteli? Co dają misje gospodarcze polskim firmom? Innowacje organizacyjne we współpracy. Czy współpraca się opłaca?
  • Potencjał GPT chat i innych rozwiązań sztucznej inteligencji w branży MICE. Jak korzystać ze sztucznej inteligencji? Jakie wynikają z niej korzyści dla branży MICE? Jakie wyzwania stoją przed branżą? Czy tłumacze już nie będą potrzebni?
  • Festiwalizacja targów – jako przykład innowacyjności. Proces przekształcania tradycyjnych targów w bardziej dynamiczne i eksperymentalne wydarzenia;
  • Wartość spotkań i wydarzeń z perspektywy klientów. Potrzeby klientów a branżowe realia – wyniki badań;
  • Prawne pułapki w działalności organizatora imprez… nie tylko turystycznych;
  • Polska – atrakcyjna i bezpieczna DESTYNACJA – jak przekonać innych, że tak jest? Przykładowe Case studies pozyskanych mega wydarzeń dla Polski;
  • Wpływ mega wydarzeń na promocję Polski oraz rozwój branży – jesteśmy systemem naczyń połączonych;
  • Nowy wymiar transparentności biznesowej – wymogi dyrektywy w sprawie sprawozdawczości dotyczącej zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw (Corporate Sustainability Reporting Directive);
  • Przemysł spotkań w Polsce dziś i jutro: gdzie jesteśmy, co przed nami?
  • Nowe strategie i plany rozwoju oraz możliwości pozyskiwania funduszy na finansowanie innowacyjnych rozwiązań w branży.

Podczas konferencji odbędą się również warsztaty:

  • Warsztat ekspercki POT w ramach Laboratorium Twórców – Poland Convention Bureau Social Selling na LinkedIn;
  • Warsztat dla hotelarzy – Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz zostaną zaprezentowane wyniki Barometru SOIT za lata 2020-2022.  Prognoza Incentive Travel na 2023.

Sukcesem Meetings Week Poland jest współpraca. Szerokie ujęcie sektorowe wątków poruszanych podczas wszystkich paneli tematycznych tegorocznego wydarzenia zapewnią: przedstawiciele POT, reprezentanci organizacji branżowych, reprezentanci organizacji pracodawców. Analizę aktualnej kondycji przemysłu spotkań i wydarzeń dopełnią głosy zaproszonych na Wydarzenie decydentów ze strony administracji rządowej oraz instytucji państwowych.

Organizatorem Meetings Week Poland 2023 jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Konferencja odbędzie się w dniach 12-13 czerwca, w salach konferencyjnych Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Program i rejestracja na www.meetingsweek.pl