Meet The Bidder – branża MICE lubi się spotykać
26. edycja Meet The Bidder Grand Edition udowdoniła, że że mimo rozwoju innowacyjnych kanałów komunikacji ułatwiających poznanie i współpracę na linii klient – dostawca, branża MICE stawia na kontakt interpersonalny.
Spotkania Meet The Bidder SMART Fairs są realizowane jest dla polskiego przemysłu spotkań nieprzerwanie od 2011 roku. Organizatorem jest obchodząca w tym roku 10. urodziny firma Travel Bidder.
Tym razem organizatorzy wyjazdów odwiedzili hotel ARCHE KRAKOWSKA, by w specjalnych strefach spotkać się z kontrahentami z całego świata (m. in. DMC, convention bureau, niezależne hotele i sieci hotelarskie, linie lotnicze, regionalni przedstawiciele nowych inwestycji), reprezentujący takie destynacje jak m. in. Hiszpania, Madagaskar, Chiny, Sri Lanka, Laos, Kambodża, Wietnam, Brazylia i Amazonia, Ameryka Centralna, Stany Zjednoczone i wiele innych.
Przestrzeń stworzyła dogodne warunki do spotkań B2B w gronie 115 polskich i zagranicznych wystawców i prawie 180 buyerów z Polski i z całego świata. Formuła wydarzenia pozwalała organizatorom na zaplanowanie listy preferowanych spotkań z wyprzedzeniem.
Odwiedzający selekcjonowali więc kontrahentów już na etapie rejestracji udziału w MTB, kierując się w ich doborze kluczem właściwym dla swojej macierzystej agencji, np. bieżącą strategią marketingową agencji, uszczegółowieniem ofert odpowiadających na bieżące zapytania czy poszukiwaniem inspiracji i nowych kierunków.
Specjalna aplikacja MTB monitorowała indywidualną liczbę spotkań wystawców i odwiedzających, dzięki czemu goście mogli zakwalifikować się do otrzymania nagród w grze MICE Bingo. Za sprawą różnorodności i jakości nagród, każda z 2 odsłon gry zawsze budzi coraz większe emocje.
Część targową wydarzenia poprzedziła prelekcja członka SOIT (Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel), Krzysztofa Pobożniaka z Haxel Events & Incentive, który wystąpił w roli Eksperta Merytorycznego. Ekspert przedstawił wystawcom wyniki „Barometru SOIT”, czyli badania polskiego rynku incentive.
Zwieńczeniem serii angażujących spotkań B2B było wystąpienie Isabel Martín Benítez, reprezentującej Hiszpanię – Diamentowego Partnera wydarzenia.
Zimowej edycji targów MTB już drugi raz towarzyszył program Hosted Bidder. Tym razem wzięło w nim udział 26 buyerów reprezentujących posiadające dużą siłę nabywczą agencje MICE z całego świata – od Australii aż do USA. Poza uczestnictwem w Grand Edition MTB, goście przez cztery dni poznawali potencjał Warszawy i Mazowsza jako destynacji dla imprez MICE.
Dzień zakończyła uroczysta gala w hotelu The Westin Warsaw – Incentive Travel Excellence Night. Podczas imprezy ponad 250 przedstawicieli światowej branży MICE świętowało okrągłe, 10. urodziny Travel Bidder, a także nawiązywało nowe kontakty biznesowe w klimatycznej scenerii.
Wieczór uświetnił toast polską wódką, a także Brian Allan z Rock Your Business, który jako Entertainment Partner wydarzenia, zaangażował gości z sali m. in. do wspólnego śpiewania na głosy czy wzajemnego masażu pleców w rytm rockowych i rock’n’rollowych szlagierów wszech czasów. Agenda wieczoru uwzględniała także moment dla SITE (Society for Incentive Travel Excellence), który jako współgospodarz gali ITEx Night ogłosił wybór nowego Prezesa SITE Poland.
{gallery}9531{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty