Mazowsze zaprasza na konferencję o dobrych praktykach w promocji
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych serdecznie zapraszają na konferencję “Międzynarodowe dobre praktyki w zarządzaniu”. Konferencja jest elementem projektu „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”, który Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna realizuje we współpracy z Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych przy współfinansowaniu Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.
Konferencja odbędzie w formule online w dniu 3 grudnia 2020 r. w godz. 10.00 – 15.00. Do udziału niezbędna jest rejestracja pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/113403520501061/
Ramowy program konferencji
10.00-10.45 wprowadzenie
Powitanie gości i przedstawienie programu konferencji – Dorota Zbińkowska, dyrektor biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Prezentacja filmu o Mazowszu
Wywiady z zaproszonymi gości
Bożena Żelazowska, posłanka na Sejm RP
Wiesław Raboszuk, wicemarszałek Województwa Mazowieckiego
Mariusz Frankowski, dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Jan Błoński, prezes zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Prezentacje zaproszonych ekspertów
10.45 – 12.00 – Ivan Liptuga, prezes Narodowej Organizacji Turystycznej Ukrainy – Marketing i marka zrównoważonej destynacji. Ukraina i Odessa – prezentacja i pytania
12.00 – 12.20 – przerwa
12.20 – 13.20 – Leszek Richter, regionalny koordynator marki „GÓROLSKO SWOBODA produkt regionalny®” – Marka ochronna „Górolsko Swoboda produkt regionalny®” – wdrożenie, zarządzanie i zasady funkcjonowania systemu znakowania miejscowych produktów, (usług i doznań) na czesko-polsko-słowackim trójstyku – prezentacja i pytania
13.20 – 14.20 – Hubert Gonera, dyrektor zarządzający landBrand – Jak sprzedać turystykę kulinarną w regionie? Od pomysłu przez markę do sprzedaży on-line. Dobre przykłady szlaków turystycznych, muzeów smaku, food tour’ów, winnic i browarów – prezentacja i pytania
Podsumowanie
14.20 – 15.00 – Budowanie marki turystycznej Mazowsza – sukcesy i wyzwania
Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
Dorota Zbińkowska, dyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Konferencja odbywa się pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego Pana Adama Struzika.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet odbędą się ponownie w Sopocie
Po pierwszej zeszłorocznej edycji regat Women On Water, Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lutego 2023
PIT objął patronat nad Akademią Liderek Turystyki
Polska Izba Turystyki jako organizacja zrzeszająca przedsiębiorców turystycznych i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Rusza czwarta edycja programu Poznaj Lublin z Przewodnikiem
Już 4 lutego rozpocznie się kolejna edycja programu „Poznaj Lublin z Przewodnikiem”,…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta