Marriott przejmuje Starwood Hotels
Połączone siły Marriott International i Starwood Hotels and Resorts Worldwide stworzą największą spółkę hotelarską na świecie z 5500 hoteli i ośrodków w ponad 100 krajach.
Żaneta Szpakowska Sales Manager – Global Sales Poland w Marriott Hotels International, napisała w komunikacie: “Po kilku emocjonujących tygodniach chciałabym Państwa poinformować, że nasze plany nabycia Starwood pozostają na właściwym torze i zmierzają do wielkiego finału w połowie roku. Mam przyjemnosć ogłosić, że akcjonariusze obu firm zatwierdzili przejęcie. Połączone siły Marriott International i Starwood Hotels and Resorts Worldwide stworzą największą spółkę hotelarską na świecie z 5500 hoteli i ośrodków w ponad 100 krajach, które zwiększą dostępność naszych usług dla gości wszędzie tam, dokąd podróżują. Wkrótce nasze zespoły rozpoczną pracę nad integracją tego co najlepsze w programach Marriott Rewards® i Starwood Preferred Guest® (SPG). Spostrzeżenia i preferencje naszych klientów będą miały kluczowe znaczenie, gdyż dostrzegamy nowe możliwości dostarczenia unikalnych przeżyć, korzyści i nagród. Oczywiście to wymaga czasu, co oznacza, że na razie Marriott Rewards® i Starwood Preferred Guest® (SPG®) będą działać równolegle, podczas gdy my będziemy aktywnie poszukiwać sposobów zbudowania pomostów między nimi, aby poszerzyć profity naszych klientów. W międzyczasie, Marriott zobowiązuje się do dalszej ewolucji korzyści dla członków Marriott Rewards.”
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2023
PHH uzasadnia stworzenie własnej marki. „Niektóre obiekty rozwiną się lepiej pod nowym brandem”
W październiku 2023 roku premierę miała nowa marka hotelowa Halo, wprowadzona na rynek…
0 Komentarzy6 Minuty
23 października 2023
Mercure Warszawa Grand świętował 50-lecie. Przygotowano wystawę historycznych fotografii
Z okazji 50. urodzin marki hotel Mercure Warszawa Grand przygotował dla gości wyjątkową…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2023
Geovita Dąbki dołączy do marki Best Western Plus
Geovita Dąbki to obiekt z portfela Grupy PHH. Będzie on funkcjonował pod brandem Best…
0 Komentarzy2 Minuty